پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 1:48
نویسنده : hamed

دانلود Ashampoo ClipFisher v1.20 - نرم افزار ذخیره ویدئوهای آنلاینسایت های زیادی وجود دارد که قابلیت پخش آنلاین ویدئو ها را به کاربران می دهند. این سایت ها که اهداف مربوط به خود را دازند هریک با قابلیت هایی متعلق به خود به کاربران این امکان را می دهند تا ویدئوها و فایل های صوتی و تصویری خود را برروی سرور های سایت آپلود نموده و از این طریق فایل مورد نظر را به صورت تماشای آنلاین برای تمامی افراد به اشتراک بگذارند. این گونه سایت ها از زمانی پیشرفت زیادی کردند که سرعت های اینترنت شروع به افزایش چشمگیر خود نمود و بدین صورت بود که حتی بسیاری از شبکه های تلوزیونی ترجیح دادند تا شبکه های خود را به صورت آنلاین هم برای کاربران در اینترنت پخش نمایند.
حتما اکثر کاربران حداقل چندباری با این گونه سایت ها رو به رو شده اند، کلیپ هایی که در این گونه سایت ها موجودند تنها به صورت آنلاین قابل دسترس هستند و قابلیت دریافت ویدئو ها تقریبا امکان پذیر نیست، یا حداقل برای بسیاری از سایت ها این گونه بوده و اگر هم برای سایتی امکان پذیر باشد با با نرم افزارهای خاص و یا ترفندهای مختلف این کار را انجام داد و به صورت عادی چنین قابلیتی وجود ندارد. گاهی پیش می آید که کلیپ یا ویدئو تصویری موجود در یکی از این سایت ها مورد پسند کاربران قرار می گیرد و قصد ذخیره سازی آن را دارند تا بتوانند به صورت آفلاین هم از تماشای آن لذت ببرند. بسیاری از کاربران این کار را غیر ممکن دانسته و اغلب از دریافت آن منصرف می شوند، اما چاره ی کار را محصولی از شرکت Ashampoo پیش این دسته از کاربران قرار می دهد تا به سادگی یک عمل کپی و کلیک کردن بر روی یک دکمه هر ویدئویی را که مورد نظرشان است از سایت های معروفی چون YouTube, MyVideo, GoogleVideo, Metacafe, sevenload, MySpace, VideU و ClipFish دریافت نمایند.  
این محصول که Ashampoo ClipFisher نام دارد با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را به هرکاربری می دهد تا هر فایل ویدئویی که به صورت آنلاین قابل دسترس است را از سایت هایی که در بالا ذکر شده و بسیاری سایت دیگر دریافت نموده و به صورت آفلاین به تماشای آن ها بنشیند، بیش از میلیون ها فایل تصویری که در سایت های تماشای آنلاین قرار گرفته را تنها با کپی کردن آدرس آن که در مرورگر وجود دارد، در داخل این نرم افزار و کلیک بر روی یک دکمه عمل انتقال به راحتی انجام می گیرد و برای همیشه آن فایل به صورت آفلاین قابل دسترس خواهد بود. این نرم افزار حتی قادر است تا فایل ها را که در حال دانلود هستند به فرمت قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز هم تبدیل نماید و به این ترتیب کار کاربران برای اجرای فایل هم تا حدود زیادی آسان تر خواهد شد. Ashampoo ClipFisher این قابلیت را دارد که فایل های ویدوئی را به همان صورتی که آپلود شده اند و با همان کیفیت دریافت نماید. پیشنهاد می کنیم برای این که به تمامی فایل های ویدئویی تحت وب به صورت یک فایل معمولی برای دانلود بنگرید این ابزار را دریافت نموده و از استفاده از آن لذت ببرید.

 



دانلود کلیپ 50 گل برتر زلاتان ابراهیمویچ
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
ساعت : 2:2
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ 50 گل برتر زلاتان ابراهیمویچ گل های برتر و جذاب زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی باشگاه PSG را برای این مطلب در نظر گرفته ایم.50 گل زیبا و دیدنی که زلاتان در تیم های مختلف به شکل های گوناگون به ثمر رسانده است ؛ تفاوت در به ثمر رساندن هریک از این گل ها مطمئنا فوتبال دوستان را هیجان زده خواهد کرد. با توجه به حجم مناسبی که این کلیپ دارد پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای آن بنشینید.
این گل ها در بازه زمانی سال های 1999 تا 2013 میلادی توسط ستاره سوئدی به ثمر رسیده اند ؛ تماشای این کلیپ کوتاه ورزشی خالی از لطف نخواهد بود.

 



ساعت : 2:1
نویسنده : hamed
دانلود بایت شماره 283 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- پروژ ه های پیشین، دولت جدید
- هم کدسازی طرحی پر از ابهام مالی
- تبلت در مدارس ایرانی
- وردپرس از نگاه خالق آن
- نامی جدید برای هوشمند سازی
- تعطیلی با عزت بهتر است از کار با ذلت
- باندی که برای کسب درآمد پهن می شود
- شکاف دیجیتالی همراه با افزایش 20 درصدی سرعت اینترنت
- افزایش راندمان با حافظه فلش
- آمریکای یها، نگران از وقوع 11 سپتامبر مجازی
- اولین ماهواره مت نباز در آستانه پرواز
- راهکارهای استفاده از دیس کهای زنده لینوکس
- بیگ بنگی برای عرصه اطلاعات
- کاهش تعرفه واردات گوشی، تکمی لکننده زنجیره کنترل
- با ضعف ها و امتیازات Ultra Book ها آشنا شوید
- وزیر پیشنهادی جدید، وعد ههای جدید
- رزولوشن بالای نمایشگر، لزوما کیفیت تصویر قابل مشاهده را افزایش نمی دهد
- نگهبانی برای باتری
- جدال بر سر جنگل
- تصویری کاملا متفاوت از فوتبال ژاپنی ها
- داستان دراماتیک Brothers مورد تحسین قرار گرفت
- لپ تاپ خورشیدی
- به راحتی یک عدد BMW بخرید!
- هدست بدون اسپیکر
- و...

 



عكس هاي جديد رونالدو و مسي
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
ساعت : 1:58
نویسنده : hamed




ميسي وكريستيانو 2012 Messi Ronaldo



ميسي وكريستيانو 2012 Messi Ronaldo

 



ساعت : 1:56
نویسنده : hamed

 

 

 

 

 

 



ساعت : 13:10
نویسنده : hamed
Blue Techno vector


در این پست از وب سایت میهن دانلود  برای شما عزیزان مجموعه ای زیبا و کارآمد وکتور از نورپردازی آبی را آماده نموده ایم. این مجموعه شامل 5 فایل با پسوند EPS  می باشد ، همچنین جهت راحتی کار فایل تصویری JPG  نیز در کنار هر فایل به عنوان پیشنمایش قرار گرفته است. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه را دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

 
 



ساعت : 13:9
نویسنده : hamed
دانلود ویدئو کلیپ 50 گل زیبا و جذاب لیونل مسی

زیباترین گل های لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا را برای این مطلب در نظر گرفته ایم. 50 گل جذاب فوق ستاره ای که تا به حال توانسته 4 سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و حالا هم یکی از گزینه های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپاست. این فوق ستاره که هواداران بسیاری هم دارد گل هایی فوق العاده به ثمر رسانده که تماشای آن ها خالی از لطف نیست.
این 50 گل فوق العاده در بازه ی زمانی 2004 میلادی تا 2013 به ثمر رسیده اند؛ هنرنمایی مسی در به ثمر رساندن تک تک این گل ها قابل ستایش است پس پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئو کلیپ جذاب را دانلود نموده از تماشای گل های فوق العاده مسی نهایت لذت را ببرید.

 



ساعت : 13:8
نویسنده : hamed
دانلود Astroburn Pro v3.0.1.0175 - نرم افزار ساده رایت لوح های فشرده

وقتي مي خواهيم كارهاي معمولي را با يك رايانه انجام دهيم حتما لازم نيست كه به دنبال بهترين و يا كامل ترين نرم افزارها باشيم. مي توانيم با يك نرم افزار ساده هم آنچه كه به آن نياز داريم دست پيدا كنيم ؛ براي نمونه رايت انواع لوح هاي فشرده با صدها نرم افزار امكان پذير مي شود ، مي توان از نرم افزار نرو استفاده كرد كه حجم بسته كامل آن حدود 2.5 گيگ است يا نه از نرم افزار ديگر به نام Astroburn Pro استفاده نمود كه حجمش حدود 11.5 مگابايت است ؛ اين دو از نظر امكانات شايد قابل مقايسه هم نباشند اما نرم افزار دوم هم مي تواند همان كارهاي معمولي كه اكثر كاربران از نرم افزارهاي رايت انتظار دارند را انجام دهد.
Astroburn Pro اين تونايي را دارد كه با پشتيباني از تمامي انواع لوح هاي فشرده مدل هاي مختلف رايت را برروي آن ها اعمال كند ، رايت اطلاعات به صورت Data ، رايت به صورت ويدئو و همچنين موزيك براي پخش در سيستم هاي صوتي و تصويري ، پشتيباني از انواع فرمت هاي استفاده شده براي ايميج ها ، امكان ساخت ايميج از لوح هاي فشرده و رايت و فرمت لوح هاي RW از جمله خصوصيات اين نرم افزار محسوب مي شود.
استفاده آسان از نرم افزار و پشتيباني از تكنولوژي MultiSession از قابليت هايي است كه كاربران حرفه اي به آن توجه ويژه اي دارند. پشتيباني از اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري و همچنين امكان فشرده سازي موزيك ها با قابليت عدم كاهش كيفيت براي رايت تعداد بيشتري از فايل هاي صوتي در داخل يك لوح فشرده امكان جالبي است كه در نرم افزار Astroburn Pro به چشم مي خورد. هميشه لازم نيست از نرم افزارهاي حجيم استفاده كنيم همين نرم افزارهاي سبك هم مي توانند كارهاي بزرگي را انجام دهند.


 



دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر
نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392
ساعت : 13:6
نویسنده : hamed
دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر

بازی سرگرم کننده و جذاب طناب را ببر Cut the Rope که شما در این بازی باید به قورباغه بامزه ی خود غذا بدهید. شما باید آبنبات چوبی هایی که با طناب آویزان است را طوری برش دهید تا در دهان قورباغه کوچولوی بازمزه شما قرار گیرد. شما با استفاده از ابزارهای موجود و ترکیب کردن هر کدام مانند شلیک کردن به طناب، موشک، و سلاح های دیگر برای قرار گرفتن غذا در دهان قورباغه استفاده کنید. در طی مراحل میبایستی برای افزایش امتیاز خود تصاویر پهنان و جمع آوری کردن ستاره های موجود و پشت سر گذاشتن موانع مختلف و نجات دادن آبنبات ها از دست دشمنان به جمع آوری امتیاز بپردازید.

 



ساعت : 13:5
نویسنده : hamed
دانلود Fruit Ninja Sword v1.1.1.36 - بازی موبایل نینجا میوه شمشیر

با یکی دیگر از سری بازی های Fruit Ninja با نام Fruit Ninja Sword در خدمت شما عزیزان می باشیم. در این نسخه از بازی که نسبت به دیگر نسخه ها از گرافیک بالاتری برخوردار است شما به دنیای پررنگ میوه ها وارد میشوید تا سرگرمی جدیدی را تجربه نمایید. با شمشیر تیز و برنده تان میوه ها را نشانه بگیرید و از وسط به دو نیم تبدیل کنید. این نسخه کار شما را سخت تر نموده، چرا که دنیای میوه ها این بار شلوغ تر شده و تلاش بیشتری برای رسیدن به قدرت یک نینجا را لازم دارد.از ویژگی های این بازی می توان به حالت تک نفره آن، کاهش نوع میوه ها و اجرای سریع آن اشاره کرد. بازی را شروع کنید و از ادامه آن لذت ببرید.

 



ساعت : 13:4
نویسنده : hamed
دانلود Next Launcher 3D v1.52.1 - لانچر سه بعدی برای موبایل های اندروید

لانچر سه بعدی Next Launcher 3D با تمام لانچرهایی که تا به امروز بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده اید تفاوت دارد. این لانچر با طراحی بی نظیر و رنگ های فوق العاده زیبا و همچنین جلوه های سه بعدی و پویایی که در خود جای داده است می تواند شما را مسحور خود کند. از ویژگی های مختلف این لانچر که آمار بالایی از طرفداران را به خود اختصاص داده است می توان به:وجود انیمیشن ها و ویجت های سه بعدی، سبک های متفاوت برای مدیریت برنامه ها، چرخش آیکون ها دور یک محور و رابط drawer و ده ها ویژگی مهم دیگر که با دانلود این لانچر مشاهده خواهید نمود اشاره کرد.

 



ساعت : 13:3
نویسنده : hamed
دانلود Temple Run 2 v1.4.1 - بازی موبایل تعقیب و گریز در معبد

آنچه را که در دستان خود دارید را محکم بگیرید و از هر راهی که به فکرتان می رسد از معبد بگریزید چرا که افراد معبد به دنبال شما هستند. در بازی Temple Run شرکت کنید و با تعقیب و گریز های پی در پی هیجان و سرگرمی را تجربه کنید. بازیکنان باید از مسیر های پر پیچ و خم، دالان های تاریک و ارتفاعات گذر کنند تا سطح امتیازات خود را افزایش دهند و به هدف نهایی برسند. این بازی سری دوم از بازی های Temple Run می باشد و با وجود آیتم های ویژه و شخصیت های قدرتمند با گرافیک عالی و حجم کم توانسته آمار طرفداران میلیونی را در سطح جهان به خود اختصاص دهد.

 



ساعت : 13:1
نویسنده : hamed

دانلود Notepad++ v6.4.5 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML

 



ساعت : 12:58
نویسنده : hamed
دانلود Green Valley Fun on the Farm - بازی آبادی سازی روستا و مزرعه داری

Green Valley Fun on the Farm عیدی گروه آسان دانلود به شما کاربران عزیز بازی جذاب و در عین حال بسیار سرگرم کننده ای است که می تواند در روزهای تعطیل لحظاتی خوش را برای شما به همراه آورد. موضوع این بازی بسیار جالب است. فردی به نام Beetle Ju سرزمین ارثی خانواده خود را که به بیابانی بی آب و علف تبدیل شده است را می خواهد آباد سازد و در این راه می بایست کارهای زیادی را انجام دهد. اینجاست که نقش کاربر اهمیت پیدا می کند، کاربر باید با سرعت عمل و دقت به وی کمک کند تا این بیابان را آباد ساخته و به باغ های سرسبز تبدیل نماید.
انجام بازی بسیار ساده است. کاربر می بایست با سرعت عمل بالا در زمان های تعیین شده تمامی آن چه که لازم است برای ساخت خانه ها و آبادانی سرزمین ها به دست آورد. جدول های مسابقه بسیار آسان حل خواهد شد اگر کاربر کمی سرعت عمل و البته دقت را چاشنی کارش نماید. وقتی خانه های جدول خالی می شوند میوه هایی که در آن ها قرار داشتند به داخل جعبه های چوبی منتقل شده و پیرزنی با چهره ای بسیار جالب آن ها را به بازار فروش منتقل می کند و با همین فروش است که بیابان تبدیل به سرزمینی سرسبز خواهد شد. گرافیک و موزیک های بازی فوق العاده زیبا طراحی شده اند و همین امر کمک زیادی می کند تا کاربر هر لحظه به ادامه انجام بازی ترغیب شود. بیش از 100 مرحله در انتظار کاربرانی است که مشتاق انجام چنین بازی هایی هستند. در طول این صد مرحله جوایزی هم برای کاربر در نظر گرفته می شود این جوایز چیزی نیست جز پشم گوسفندان که می بایست کاربر آن ها را چیده و از امتیاز فروش آن ها بهره مند شود.Green Valley Fun on the Farm بازی بسیار جذابی است. مطمئنا می تواند لحظاتی شادابی شما را فراهم آورد.


 



ساعت : 12:55
نویسنده : hamed

دانلود CPUID HWMonitor Pro v1.17 - نرم افزاری برای نمایش اطلاعات سیستم

گاهی یک نرم افزار بسیار ساده و کوچک می تواند کارهای بزرگی انجام دهد ؛ مثلا اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهد که یافتن همان اطلاعات به ظاهر ساده آنچنان هم راحت و آسان نباشد. برای نمونه یافتن مشخصات سیستم شاید کار زیاد سختی نباشد اما پیدا کردن آن ها به صورت کامل که همه موارد را دربرگیرد هم ساده نیست. اما با استفاده از نرم افزاری به نام HWMonitor Pro به راحتی می توان همه اطلاعات پیرامون سیستم را مشاهده کرد.
این ابزار تمامی اطلاعات مربوط به پردازنده اصلی سیستم ، حافظه رم ، مادربورد ، باس ، فن ، ولتاژ ، پردازنده گرافیکی و ... را تنها با چند کلیک ساده به نمایش در می آورد. این ابزار البته قابلیت های دیگری هم دارد ، برای نمونه قادر است تا گرافی از تمامی اطلاعات سیستم را به صورت یک فایل تصویری در اختیار کاربر قرار دهد. نسخه ی جدید با جدیدترین تکنولوژی ها سازگار می باشد ؛ حتی معماری بسیار نو و جدید Sandy Bridge هم که به تازگی برای نسل جدید پردازنده های Intel در نظر گرفته شده در نسخه جدید HWMonitor Pro قابلیت سازگاری دارد.

 



دانلود Yahoo! Mail- نرم افزار موبایل یاهو میل
نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392
ساعت : 12:5
نویسنده : hamed
دانلود Yahoo! Mail- نرم افزار موبایل یاهو میل

امروزه تکنولوژی انجام کارها را برای تمامی افراد بسیار آسان نموده است و اکثر کارها به وسیله کامپیوتر و اینترنت به راحتی انجام می شود. نرم افزار Yahoo! Mail در سرتاسر جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است چرا که در حال حاضر بیشتر کارها و درخواست ها از طریق ایمیل انجام می شود. اینک این نرم افزار پرکاربرد جایی در گوشی های موبایل برای خود باز نموده است و ضرورت وجود خود را برای همگان ثابت نموده است. با کمک این برنامه می توانید به ایمیل های موجود در یاهو دسترسی داشته باشید و با وجود محیط کاربرپسند Yahoo! Mail از کارکردن با آن لذت ببرید.

 



ساعت : 12:3
نویسنده : hamed

دانلود Mozilla Firefox v23.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکسطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.

 



ساعت : 15:34
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ ضربات آزاد دیوید بکهام از سال 1993 تا 2013 ضربات آزاد دیوید بکهام ستاره انگلیسی دنیای فوتبال همیشه در خاطرات باقی می ماند. ضرباتی که با کات درون پا زده می شد و بسیار دقیق به هدف می رسید. کلیپی از ضربات کاشته دیوید بکهام از سال 1993 تا سال 2013 را آماده کرده ایم تا کاربران با دانلود و تماشای آن ها از دقت و هنرنمایی این ستاره دنیای فوتبال لذت ببرند.
با توجه به کیفیت مناسبی که این ویدئو کلیپ دارد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کرده و از تماشای شوت های زیبای بکهام لذت ببرید.

 



ساعت : 12:33
نویسنده : hamed

دانلود DDD Pool v1.2 - بازی بیلیارد بازان حرفه ایورود شما را به باشگاه بیلیارد بازان حرفه ای تبریک می گوییم. بازی جذاب DDD Pool با فیزیک واقع گرایانه و همچنین گیم پلی روان خود می تواند ساعات بسیار لذت یخشی را برای شما رقم بزند. در این بازی از یک بازیکن مبتدی به یک فرد حرفه ای در بیلیارد تبدیل شوید. از میان دو حالت بازی که یکی به سبک رقابتی و دیگری تمرینی است یکی را انتخاب کنید و به توپ ضربه بزنید. در حالت تمرینی می توانید تمامی قواعد بازی را بدون اینکه مانعی در سر راهتان باشد را یاد بگیرید و خود را برای رقابت با دیگران شرکت کنندگان اماده کنید. حریفانتان را از میان دوستانتان یا از شخصیت های کامپیوتری انتخاب کنید و دو مدل 8-ball و 9-ball که در بازی طراحی شده است را اجرا کنید. قانون بازی به این صورت است که در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید. سه اتاق بیلیارد با طراحی متفاوت در اختیار دارید،‌ پس از آن از میان مراحل دشواری که در پیش رویتان قرار دارد با انتخاب یکی وارد بازی شود و با نگه داشتن موس و حرکت آن کنترل توپ ها را به عهده بگیرید.

 



ساعت : 12:32
نویسنده : hamed

دانلود کلیک شماره 431 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جمعناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- باریک ترین نمایشگر گوشی هوشمند
-  آشتی دوباره غول ها
- دسته پلی استیشن جدید خاموش نمی شود - وابستگی تان به برنامک ها چقدر است؟
- مانیتوری برای دیدن فیلم های 35 میلی متری
- از 5 سالگی آی تیونز تا کاهش تولید اپل
- 2 مرداد، سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران
- نامه ای طولانی برای لغو محدودیت های ایکس باکس وان
- 41 مگا پیکسل با کیفیت
- تبلت جدید گوگل
- ایمیل ملی در بوته نقد
- فراتر از یک میکروفن ساده
- عینک گوگل زیر ذره بین پزشکى
- بهترین پخش کننده ویدئوها در اندروید
- می دانم کجا هستی
- بازی، بازگشت هفت تیرکش
- بازی، ضد قهرمان نفله
- حراج در مایکروسافت
- بازکردن لینک های گوگلی
- یادآوری فراموش شدنی ها
- مدیریت تورنت ها

 



ساعت : 12:31
نویسنده : hamed
دانلود Facebook - نرم افزار موبایل شبکه اجتماعی فیس بوک

این بار قصد داریم تا برنامه ای برای اتصال به شبکه face book را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با نرم افزار Facebook می توانید در هر کجا که اراده کنید به شبکه جهانی و محبوب فیس بوک وارد شوید و با دوستان خود گپ و گفت و گو کنید. این نرم افزار امکانات قابل توجهی همچون مشاهده استاتوس ها،‌ قابلیت اشتراک گذاری فایل های ویدئویی، صوتی و متنی،‌ خواندن نظرهای دیگران درباره استاتوس ها و همچنین اجرای بازی های آنلاین را در خود جای داده است و همین ویژگی هاست که باعث شده این نرم افزار طرفداران زیادی پیدا کند.

 



ساعت : 12:29
نویسنده : hamed

دانلود Backspin Billiards Deluxe Pool - بازی بیلیارد حرفه ای سه بعدی

 

یک بازی سه بعدی واقعا زیبا با گرافیک واقعی که شما را ساعتها سرگرم می كند. بازی بیلیارد شما می توانید در دو حالت رقابت و تمرینی بازی کنید. در حالت تمرینی آن هیچ قانونی وجود ندارد و شما می توانید به هر شکل و از هر طرف که می خواهید به توپ ضربه بزنید. تمرین هم برای آشنا شدن با بازی و هم برای کسانی که در زاویه گیری برای ضربه زدن به توپ مشکل دارند بسیار مهم است. این بازی بیلیارد شامل مراحل  game 9-ball, 8-ball, Euro 8-ball, Cutthroat, 3-ball, Golf14.1 Continuous, Trick Shots می باشد كه شما میتوانید به صورت انتخابی هر كدام از بازی ها را انجام دهید. قابلیت بسیار مهم این بازی كه این بازی بسیار زیبا را از رقبای خود متمایز میكند این است كه شما با نشانه گیری توپ مورد نظر مسیر حركت توپ به شما نشان میدهد تا افراد غیر حرفه ای بتوانند به آسانی از این بازی لذت ببرند. در انتخاب  بازیهای 8-ball و 9-ball شما می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.شما همچنین حالت 8-ball و 9-ball را در حالت رقابتی آن نیز دارید. در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید. شما در این بازی حرفه ای میتوانید رنگ محیط بازی را عوض كنید توپهای بازی خود را به سلیقه خود انتخاب كنید و یا اینكه چوب بیلیارد خود را تعویض كنید. این بازی به شما امكان میدهد كه بازی بیلیارد را به صورت حرفه یاد بگیرید و از قوانین این بازی به صورت یك راهنمای جامع و كامل استفاده كنید.

 



ساعت : 12:28
نویسنده : hamed

دانلود The Enchanted Kingdom Elisas Adventure - بازی فکری و معماییبازي ها در اوقات فراغت مي توانند بسيار سرگرم كننده باشند مخصوصا كه اگر يك بازي به صورت جذاب و فكري طراحي شده باشد و حداقل بتواند مدت زماني فكر را درگير خود كند. The Enchanted Kingdom Elisas Adventure نام يك بازي ساده اما فوق العاده جذاب است كه در آن بازي كننده بايد به دخترك كمك كند تا با رمزگشايي به هدف نهايي خود يعني تاج مورد نظر دست پيدا كند. اين بازي كه به نظر ساده مي رسد از گرافيك مناسبي هم بهره مي برد اما نكته مهم اينجاست كه كاربر هرچند در نگاه اول بازي را ساده و آسان مي بيند اما پس از گذشت چند مرحله متوجه دشواري هاي بازي و دقت نظري كه براي بازي لازم است خواهد شد. مراحل طوري طراحي شده اند كه بايد در ميان اتاق هاي فراوان كاربر به دنبال آنچه در گوشه و كنارهاي اتاق پخش شده اند را پيدا كرده و با كليك برروي آن ها به مراحل بعدي قدم گذارد. موزيك هاي هماهنگ با بازي و تنها استفاده از ماوس براي انجام اين بازي از جمله مهم ترين خصوصيات The Enchanted Kingdom Elisas Adventure برشمرده مي شود. اين بازي به دليل ساده بودن براي همه سنين مناسب بوده و كودكان هم مي توانند اين بازي را انجام دهند ؛ البته مراحل مختلف ديگري هم در بازي وجود دارد ، يعني هميشه لازم نيست كاربر به دنبال اجسام گمشده باشد ؛ گاهي هم لازم است با تركيب رنگ ها به آنچه بازي به آن نياز دارد پي برده و مراحل را طي كند. به طور كلي طرح بازي فوق العاده سرگرم كننده بوده و مي تواند براي لحظات طولاني اوقات فراغت كاربران را بگذراند.

 



ساعت : 12:24
نویسنده : hamed

دانلود MAGIX Movies on DVD v8.0.2.0 - نرم افزار حرفه ای ساخت دی وی دی فیلمامروزه با پیشرفت تکنولوژی های مختلف در عرصه رایانه ها و مخصوصا صوت و تصویر و افزایش سطح دسترسی افراد به انواع سیستم های چند رسانه ای دیجیتالی و با پیشرفت ابزارهای مختلفی که برای ذخیره اطلاعات وجود دارد ، همه می توانند تا حدودی با این گونه وسایل سخت افزاری و نرم افزار آشنا باشند. سال هاست که دی وی دی ها توانسته اند به عنوان یکی از رایج ترین حافظه های سبک و قابل حمل خود را مطرح سازند تا کاربران بتوانند به وسیله این لوح های چند گرمی هزاران مگابایت اطلاعات را به شکل های مختلف نگهداری کنند ، با توجه به این که امروزه بسیاری از خانواده ها دوربین های مختلف فیلمبرداری دیجیتالی را در اختیار دارند و یا با کارت های TV اقدام به ضبط لحظه های مختلف فیلم ها را می نمایند.
استفاده از دی وی دی ها برای ذخیره این گونه فایل های مالتی مدیا با توجه به قابلیت هایی که دارد بیشتر حس می شوند. هارد دیسک ها بیشتر در معرض خطر هستند و به همین جهت هم افراد دی وی دی ها را برهرنوع حافظه ی دیگری ترجیح می دهند چراکه در همه جا هم می توان به سادگی بازخوانی اطلاعات را از آن ها انجام داد.حال برای آن که هریک از ما بتوانیم چنین فایل های صوتی و تصویری چند رسانه ای را با بهترین کیفیت ممکن به همراه منوهایی جذاب به همان شکلی که از فیلم های دی وی دی سراغ داریم، طراحی نمائیم می بایست از نرم افزارهایی در این زمینه استفاده کنیم. شرکت MAGIX نرم افزاری در این زمینه در اختیار کاربران قرار می دهد که Movies on DVD نام دارد. این ابزار بسیار قدرتمند که از واسط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسندی نیز بهره می برد قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری را دارا بوده و می تواند در سه مرحله بسته به سلیقه کاربر جذاب ترین دی وی دی فیلم را همراه با منوهای اینتراکتیو خلق نماید. Movies on DVD که امکان ویرایش فیلم های مختلف با پسوندها و کیفیت های مختلف را نیز دارد طوری طراحی شده که به کاربران امکان ساخت منو برای دی وی دی ها را به شکلی بسیار ساده و آسان می دهد؛ منوهایی که در سه مرحله ساده طراحی می شوند بسیار حرفه ای خواهند بود به طوری که اگرفردی این دی وی دی را ببیند مطمئنا از این همه کارآیی و جذابیت متعجب خواهد شد. رایت دی وی دی هم در Movies on DVD امکان پذیر خواهد بود و پس از پایان کار طراحی و ویرایش کاربر می تواند با قراردادن دی وی دی خام به سادگی و تنها با یک کلیک اقدام به رایت دی وی دی کند. از قابلیت های مهم این ابزار هم می توان به سازگاری با نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray ها ، هماهنگی خاص به سایت Youtube.com ، امکان خلق منوهای انیمیشنی برای لوح های Blu-ray و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.