پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
جالب ترین کامیون برای گردشگری
نوشته شده در دو شنبه 22 دی 1393
ساعت : 15:29
نویسنده : hamed
 



هتلی زیبا بر فراز آسمان + عکس
نوشته شده در دو شنبه 22 دی 1393
ساعت : 15:27
نویسنده : hamed
هتلی زیبا بر فراز آسمان + عکس

 

 هتل “شافبرگ اشپیتزه” بر فراز قله 2000 متری شافبرگ در استان سالزبورگ اتریش، یکی از زیباترین هتل های جهان به حساب می آید که بای رسیدن به آن می بایست این قله را ابتدا فتح کرده و سپس در این اقامتگاه پذیرش بگیرید.

 

هتلی زیبا بر فراز آسمان + عکس

هتل زیبایی بر فراز آسمان  

هتلی زیبا بر فراز آسمان + عکس

هتل  

هتلی زیبا بر فراز آسمان + عکس




عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی
نوشته شده در دو شنبه 22 دی 1393
ساعت : 15:25
نویسنده : hamed
عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی

 

عکس های بسیار جالب و دیدنی از کشتی های بادبانی

 

عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی  

عکس های جالب کشتی

عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی  

کشتی های بادبانی

عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی  

تصاویر جالب کشتی های بادبانی

عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی  

عکس های جالب کشتی

عکس های دیدنی از کشتی های بادبانی  

 




دانلود کتاب آموزش حرفه ای PowerPoint 2013
نوشته شده در دو شنبه 17 آذر 1393
ساعت : 17:25
نویسنده : hamed

 

دانلود کتاب آموزش حرفه ای PowerPoint 2013

مایکروسافت پاورپویت (Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است. در کتاب حاضر شما بیشتر با جدیدترین نسخه ی ارائه شده ی این نرم افزار آشنا خواهید شد.

 

 
 
 



ساعت : 1:28
نویسنده : hamed

دانلود Parnian Office v7.0.1.178 - نرم افزار تقویم شمسی و امکانات فارسی برای مایکروسافت آفیسمدت هاست کاربران فارسی زبان از مجموعه آفیس استفاده می کنند. با اینکه استفاده از این مجموعه برای زبان فارسی در طول زمان بهبود یافته است،با اینحال هنوز برای استفاده نواقصی وجود دارد و نیازمندی های کاربر فارسی زبان به صورت کامل برآورده نمی شود. مجموعه مایکروسافت آفیس مورد استفاده تعداد کثیری از کاربران ایرانی است. از نسخه 97 این مجموعه پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی به این مجموعه اضافه شده است، با اینکه از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در این مجموعه نرم افزاری بوجود آمده است، اما کماکان برای کاربران ایرانی مشکلاتی وجود دارد.

 



دانلود کتاب چطور یک شرکت سئو را انتخاب کنیم
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
ساعت : 1:23
نویسنده : hamed
دانلود کتاب چطور یک شرکت سئو را انتخاب کنیم

بازاریابی اینترنتی روندی بسیار سریع داشته و هر روز در حال تغییر است. به خاطر رقابت بسیار زیاد بین وب سایت ها و الگورتیم های موتورهای جست و جو که همیشه در حال تغییر هستند، بسیاری از شرکت ها ناچار به ارائه خدمات  متفاوتی هستند. اکثرافراد نمی دانند به دنبال چه کسی بگردند. یا اینکه چه سوالاتی از شرکت های سئو بپرسند. شما می توانید با استفاده از نکات زیر بهترین شرکت سئو را برای وب سایت خود انتخاب کنید.
فعالیت سئو برای موفق شدن به مدت زمان زیادی نیاز دارند. انتخاب کردن شرکت سئوی مناسب بسیار به اعتماد و آمادگی شما در فعالیت های طولانی مدت بستگی دارد. بنابراین شما باید بدانید چه فعالیت های در رسیدن به موفقیت در سئو الزامی هستند و برای افزایش اطمینان شرکت ها را از نظر انجام این فعالیت های الزامی بررسی کنید. هر کسی می خواهد که کمپین ویرال داشته باشد و ترافیک عظیمی را به خود جذب کند، اما واقعیت این است که تعداد کمی می توانند چنین چیزی را تجربه کنند؛ همین طور اگر چنین اتفاقی برای آنها رخ دهد،این تجربه معمولا زودگذر بوده و تکرار آن کار سختی است. تصمیم گیری درست در زمان انتخاب شرکت سئو به کمی تعقل و پیگیری روش های سئو مثبت نیاز دارد. چک کردن پیش زمینه شرکت مطالب زیادی را به شما بیان خواهد کرد. همیشه توجه داشته بشاید که شرکت سئوی شما، مشخص کننده موفقیت یا شکست فعالیت های تجارت  اینترنتی شما محسوب می شود.

 



ساعت : 1:10
نویسنده : hamed

دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 6 - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

- پس از کرک کردن نرم افزار آن را تا ارائه نسخه جدید توسط سایت آپدیت نکنید!
- با انتخاب 32 کانکشن همزمان با حداکثر سرعت خود از سایت دانلود کنید!

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.
بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



ساعت : 1:2
نویسنده : hamed

دانلود µTorrent v3.4.1 Build 30768 - نرم افزار دانلود فایل های تورنتامروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نام µTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید.طراحی نرم افزار µTorrent بگونه ای است که میزان بسیار کمی از حافظه هارد، رم و CPU را اشغال می کند و در عین حال بصورت کارآمدی قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 



ساعت : 23:58
نویسنده : hamed
دانلود Total Uninstall Pro v6.3.4 - نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

حتما تا کنون با مشکل حذف برنامه های نصب شده بر روی سیستم و مدیریت قدرتمند آنها رو به رو شده اید . یک پک نرم افزاری (Installation Package)، هنگام نصب بر روی سیستم، معمولا همراه خود، ملزومات خود را نیز نصب می نماید. اما یکی از مهمترین مسائلی که کاربران بدون توجه به آن در ویندوز با آن رو به رو هستند عدم اطلاع از چگونگی مراحل نصب نرم افزار بر روی سیستم است. در حقیقت کاربر از پشت پرده و کارهایی که اصطلاحا در Background نصب نرم افزار صورت می گیرد، اطلاع کاملی ندارند. نرم افزار Total Uninstall یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت برنامه های نصب شده بر روی سیستم است که علاوه بر مدیریت حذف و نصب برنامه ها، به مانیتورینگ کامل نرم افزار نصب شده و یا در حین نصب می پردازد. این نرم افزار به طور کلی با دو سبک مختلف، عمل می کند:


 



صاحب وی چت کیست ؟
نوشته شده در شنبه 14 دی 1392
ساعت : 13:56
نویسنده : hamed

5
ما هاتنگ، رئیس تنسنت بزرگترین شرکت اینترنتی در اسیا در میزان دارایی و ثروت از وانگ جیانلین سرمایه دار مشهور چین پیشی گرفت و دومین مرد ثروتمند چین شناخته شد.ما هاتنگ چینی ۱۲٫۱ میلیارد دلار ثروت دارد.

“ماهاتنگ” ۴۲ ساله از کمپانی تنسنت و محصولات آن از جمله وی چت و ویکسین سو و منفعت بسیاری کسب کرده است.

6

کمپانی تنسنت از لیونل مسی به منظور ترویج و تبلیغ وی چت بهره برد. ما هاتنگ سال ۱۹۷۲ در شهری به نام شانتو در استان جنوبی گوانگدونگ چین بدنیا آمد.




ساعت : 13:56
نویسنده : hamed

50
سونی سال نو میلادی را با یک خبر داغ شروع می کند ! طی گزارشات تازه به دست آمده از این برند ؛ در سال ۲۰۱۴ میلادی بالاخره برند سونی عزم خود را جزم خواهد کرد تا سیستم عامل ویندوز فون را نیز به جمع سایر سیستم عامل هایی که تا به حال در صنعت گوشی موبایل به کار برده است ؛ اضافه نماید.اگر این تصمیم عملی گردد باید بگویم که ؛ دیگر در زمینه ویندوز فون ها نوکیا بی رقیب نمی ماند و زین پس باید در این حوزه ؛ رقیب تازه وارد و البته کاربلدی چون سونی را نیز در کنار خود ببیند.

ظاهرا تصمیم برند سونی جدی بوده ؛ و این برند قصد دارد در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی با عرضه اسمارت فون ویندوزی خود رسما پای خود را به بازار ویندوز فون باز کند.طی شنیده هایی قرار است که این میهمان نا خوانده و نوظهور برند سونی عضو جدیدی از خانواده Vaio باشد.بدون شک باید اذعان داشت که این تصمیم برند سونی نشان از تغییرات و تحولات گسترده در سیاست های پیش روی این برند دارد.البته از زوایای دیگر نیز می شود این موضوع را نگاه کرد ! می توان این نگرش را داشت که ؛ پس از این که کمپانی مایکروسافت برند نوکیا را تحت تصرف خود قرار داد و به تعبیری جان دوباره ای یافت ؛ حال قصد گسترش خود را دارد و به دنبال همکاری مناسب جهت گسترش هر چه بهتر و بیش تر اکوسیستم ویندوز فون می باشد.البته حتما توجه داشته باشید که اگر همکاری میان برند سونی و کمپانی مایکروسافت شکل گیرد ؛ از جهاتی نیز به نفع برند سونی است ! چرا که با این همکاری ؛ هزینه ی صدور پروانه ویندوزفون برای برند سونی کاهش هزینه در پی خواهد داشت.




ساعت : 13:55
نویسنده : hamed

47
سامسونگ اوایل امسال مجموعه نرم افزاری Knox را برای محصولات سری گلکسی خود منتشر کرد. این نرم افزار در واقع قرار است یک فضای ایمن و مطمئن برای نگاه داری اطلاعات مهم کاربر باشد. حال یک تیم از محققان توانسته‌اند حفره‌های امنیتی خاصی را در این نرم افزار بیابند که امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربر را برای دیگران میسر می‌کند.

سامسونگ با ارایه نرم افزار Knox سعی نمود تا کاربران شرکتی و افرادی که اطلاعات مهمی در تلفن خود نگاه داری می‌کنند را هدف قرار دهد و آن‌ها را تشویق به خرید محصولات سری گلکسی کند. نرم افزار Knox فضای کاری و شخصی کاربر را مجزا نموده و اطلاعات درون آن‌ها را به نوعی رمزگذاری می‌کند تا در اختیار دیگران قرار نگیرند.

حال یک گروه از محققان توانسته‌اند به واسطه حفره امنیتی که در knox وجود دارد به ایمیل‌های کاربر دسترسی داشته و حتی ارتباطات او با دیگران را تحت نظر گرفته و در نهایت موارد مورد نظر خود را از تلفن کاربر استخراج کنند. این حفره امنیتی دست هکرها را برای دزدیدن اطلاعات کاربر باز می‌گذارد.

جالب است بدانید که این حفره امنیتی در تمام تلفن‌های هوشمندی که نرم افزار Knox بر روی آن‌ها نصب شده از جمله گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ وجود دارد.

سامسونگ نسبت به این موضوع عکس العمل نشان داده و اعلام نموده در حال تحقیق برای یافتن مشکل و رفع سریع آن است. این کمپانی همچنین گفته است، تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که آسیب پذیری این سیستم در حدی که محققان اعلام نموده‌اند نیست.




ساعت : 13:47
نویسنده : hamed

69366092730470982061

 

user name و pass word  در ادامه مطلب...

 



ساعت : 10:25
نویسنده : hamed

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

stormfly android مشاهده وضعیت آب و هوا با Stormfly 1.8b   اندروید

 

 

 

 



ساعت : 10:24
نویسنده : hamed

 

  Mouse Speed Switcher نرم افزاری بسیار مناسب برای کسانی است که لپ دارند و میخواهند در تنظیمات سرعت و حساسیت موس و تاچ پد تفاوتی قائل شوند. به این صورت که سرعت حرکت و کلیک های موس با سرعت حرکت و کلیک های تاچ پد لپ تاپ تفاوت داشته باشند. باتوجه به اینکه کار کردن با تاچ پد و موس تفاوت هایی از نظر حساسیت انگشتان و… دارد این تفاوت می تواند در کاربرد پذیری بهتر بسیار یاری دهنده باشد. تفاوت قائل شدن برای این تنظیمات توسط ویندوز قابل انجام نیست و اگر تنظیمی نیز انجام دهید برای موس و تاچ پد یکسان خواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار Mouse Speed Switcher میتوانید تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید و سپس با فعال کردن نرم افزار و تعریف یک hotkey برای اجرا شدن سویچ کار خودتان را آسان کنید. بعد از تعریف hotkey کافی است در زمانی که میخواهید بین موس و تاچ پد سوییچ کنید ، دکمه hotkey را بفشارید یا از بخش کنار ساعت ویندوز سوییچ را انجام دهید. این نرم افزار بسیار سبک و رایگان بوده و فضایی از پردازنده و رم را به صورت محسوس اشغال نخواهد کرد.

 

Mouse Speed Switcher تنظیم مختلف برای موس و تاچ پد Mouse Speed Switcher 3.3.2

 

 

 

 

 

 

 



نوشته شده در جمعه 6 دی 1392
ساعت : 10:22
نویسنده : hamed

 

JetAudioنرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX

 

 

 

 

 



ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140
نوشته شده در جمعه 6 دی 1392
ساعت : 10:20
نویسنده : hamed

 AVS Photo Editor نرم افزاری مناسب برای انجام امور ویرایشی روی عکس ها می باشد. قابلیت های ویرایشی این نرم افزار کامل بوده و میتواند جایگزینی مناسب برای آنهایی باشد که انجام امور ویرایشی را با نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ انجام میدهد. قابلیت هایی نظیر چرخش تصاویر،بریدن قاب تصاویر،تغییر اندازه و تنظیم رنگ،کنتراست،نور و وضوح از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. تصحیح قرمزی چشم نیز به عنوان قابلیتی پرمصرف در نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های عکس نظیر BMP, ICO, WMF, EMF, JPEG, JPG, GIF, PNG, TIF, TIFF, EXIF, PCX, TGA, RAS, CRW, CR2, RAF, DNG, MEF, NEF, ORF, ARW, SRW پشتیبانی میکند. قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا به عکس ها و همچنین قرار دادن متن و واترمارک از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

avs photo editor ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140

 



ساعت : 15:41
نویسنده : hamed
دانلود Don't Sleep v3.04 - نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن یا ریست شدن سیستم

Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است  Shutdown ، Restart و یا Sleep شود اما این نرم افزار با تنظیماتی که در خود گنجانده است این امکان را به شما می دهد بدون این که نیاز باشد اعمال خاصی را انجام دهید برای مدتی تعیین شده سیستم را به صورت Uptime نگه دارید.
این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است تمامی این عملیت ها را به هر دلیلی که باشند غیر فعال می کند و شما می توانید با خیال راحت فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم برای دانلود و امور دیگر قرار دهید و سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید.

 



ساعت : 15:40
نویسنده : hamed

دانلود Photo Magician v2.3.7 - نرم افزار تبدیل و ویرایش عکس هاPhoto Magician نرم افزار ساده ، کم حجم و البته کارآمدی است که امکان تبدیل فرمت های مختلف در تصاویر به همراه ویرایش ساده آن ها را فراه می کند. با دانلود این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید طی چند مرحله ساده عکس ها را به صورت سفارشی و البته دلخواه و ساده ویرایش کنید و با فرمتی که مورد نظرتان است ذخیره نمائید.
 این نرم افزار از تمامی فرمت ها از جمله : BMP, GIF, JPG, PNG ,TIF, RAW, DDS, PCX, PSD, TARGA, WBMP و WMF  پشتیبانی می کند و به همین سبب کاربران به سادگی می توانند فرمت دلخواه را در خروجی انتخاب کنند و در نتیجه کار را ساده تر انجام دهند. البته نرم افزار Photo Magician امکانات نسبتا ساده ای هم در زمینه ویرایش دارد که می توان به راحتی از آن برای کارهای معمولی استفاده کرد.

 



ساعت : 15:38
نویسنده : hamed

دانلود Remo Recover Windows Pro v4.0.0.34 - نرم افزار بازیابی اطلاعاتRemo Recover Windows Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی چون حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد و توانایی یافتن یا به عبارتی ریکاوری فایل های پاک شده از انواع حافظه ها را دارا می باشد.
از قابلیت های این نرم افزار بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک می باشد. این نرم افزار در عرض چند دقیقه تمامی فایل های حذف شده را بازیابی می کند و با توجه به سرعت بسیار مناسبی که در اسکن دارد کمترین زمان ممکن را برای بازیابی از کاربران خواهد گرفت.

 



ساعت : 15:37
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ زیباترین گل های سرضرب - قسمت اولبرای این پست کلیپی هیجان انگیز و فوق العاده از بهترین گل هایی که به صورت والی (سر ضرب) به ثمر رسیده است را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. در بین این گل ها می توان به گل فوق العاده زیدان در فینال سال 2002 مقابل لورکوزن اشاره نمود.
دیگر گل های این کلیپ نیز توسط بازیکنان مشهوری نظیر تیری هانری ، رونی ، فن پرسی ، ابراهیموویچ و ... به ثمر رسیده است. تماشای این کلیپ فوق العاده جذاب مطمئنا اسباب سرگرمی همه فوتبال دوستان را فراهم خواهد کرد.

 



ساعت : 15:41
نویسنده : hamed

دانلود Hidetools Parental Control v8.1.2.270 - نرم افزار کنترل عملکرد کودکانHidetools Parental Control نرم افزاری بسیار قدرتمند و فوق العاده مفید در زمینه کنترل و چک کردن پنهانی تمامی عملکردهایی است که کاربران و به خصوص کودکان در استفاده از رایانه ها انجام می دهند. این نرم افزار تمامی کارهایی که کودکان در هنگام استفاده از کامپیوتر انجام می دهند را ثبت می کند.
همچنین این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند و حتی در Manager هم اثری از خود به جا نمی گذارد. عملکرد نرم افزار به گونه ای است که تنها زمانی اجرا می گردد که کاربر کلید های ترکیبی خاصی را فشرده باشد.

 



ساعت : 15:39
نویسنده : hamed
دانلود oCam v16.0.0.0 - نرم افزار تهیه عکس و فیلم از دسکتاپ

oCam نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه تهیه عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ می باشد. نرم افزاری ساده در عین حال کارآمد که توانایی تهیه عکس و فیلم های با کیفیت را از صفحه دسکتاپ را دارا بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 به سبب طراحی ساده و حجم پائین نرم افزار به راحتی می توان از امکانات oCam‌ بهره برد. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد و به همین دلیل هم می توان از آن برای تمامی سیستم های رایانه ای بهره برد.

 



ساعت : 18:31
نویسنده : hamed
دانلود StrokesPlus v2.7.5.2 - نرم افزار اتوماتیک سازی دستورات با ماوس

StrokesPlusنرم افزاری جالب و کاربردی در زمینه انجام بسیاری از کارها به صورت اتوماسیون یا اتوماتیک است. این نرم افزار کمک می کند تا کاربر بخش از کارهایی که به صورت تکراری هستند را با تنظیم حرکات ماوس انجام دهد؛ یعنی کاربر بتواند برای مثال با حرکات خاصی از ماوس نرم افزاری را اجرا نماید.
در این صورت به راحتی می توان سرعت عمل را تا حدود زیادی بالا برد و در نتیجه بسیاری از کارها تنها با حرکات ماوس انجام می پذیرد. استفاده از این ابزار که کاملا رایگان می باشد فوق العاده ساده است و تنها لازم است کاربر دستورات مورد نیازش را با استفاده از حرکات ماوس در نرم افزار تعریف نماید.

 



ساعت : 18:29
نویسنده : hamed

دانلود Windows 8 Skin Pack 12 for Windows 7 تم ویندوز 8 برای ویندوز محبوب 7هنوز از انتشار ویندوز سون که در حال حاضر محبوب ترین سیستم عامل به شمار می رود زمانی زیادی نمی گذرد که مایکروسافت به فکر ارائه ی سیستم عامل جدید و بعدی خود یعنی ویندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زمانی است که نسخه های بتا یا بعضا پچ های افزوده شده به ویندوز سون و ارائه ی آن ها به عنوان ویندوز 8 در سایت های مختلفی رواج یافته و کاربرانی نیز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سیستم عامل آینده ی مایکروسافت آشنا شوند اما از آنجایی که این نسخه های ارائه شده به هیچ وجه حتی نسخه های بتای این ویندوز نیز نمی باشند و تنها همان ویندوز 7 به همراه چندین پچ می باشند کاربران حرفه ای به هیچ وجه سعی نمی کنند تا از این نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب این نسخه ها از آن ها به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده نمایند. حال شاید شما هم علاقمندید تا با همین ویژگی های سیستم عامل آینده ی مایکروسافت یعنی ویندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن این نسخه های ارائه شده از خواسته ی خود دست بر می دارید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ی Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

 



ساعت : 18:28
نویسنده : hamed

دانلود بایت شماره 297 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسانعناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- سرویس‌دهنده‌های اینترنت زیر ذره‌بین
- صدایی که قطع می‌شود، پیامی که نمی‌رود
- گوگل هم خیرخواه می‌شود
- سانسور یا جاسوسی؟
- چرا ایستاده‌ای؟ بشتاب!
- بخرید، مجازا پرداخت کنید!
- مراقب حساب‌های مالی خود باشید
- همه برنامه‌های کاربردی با یک کلیک
- این جا لینوکس پادشاهی می کند
- کوچک های پردردسر
- یک دوربین نیمه حرفه‌ای، با امکانات فوق‌العاده
- عدم ثبات نرخ ارز تنها عدم ثبات نرخ ارز نیست
- ویراستار خود باشید
- قدم به قدم در فایل متن
- چهارشنبه بازار اندرویدی!
- نبرد در آسمان
- سرعت در یافتن ماهواره‌های GPS
- بازی، چالش در جهان روح‌های تاریک
- بازی، معمای جواهرات
- بازی، کپی برتر از اصل
- گیتار و حافظه
- کوچک اما بی نظیر
- و ...

 



ساعت : 11:7
نویسنده : hamed

مراسم شب چهارم محرم 1392 - هیئت رایه العباس و ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی

1392/8/16 - تغییرات:
- هیأت رایة العباس(ع) رزمندگان شمیرانات اضافه شد.
- هیات ثارالله (ع) - مسجد امام الهادی (ع) اضافه شد.

بر یک چشم بهم زدنی شب چهارم محرم امسال هم فرا رسید. شب دو طفلان حضرت زینب (س) که خودش اسوه صبر و بردباری بود هم از راه رسید ؛ شب دو فرزند خردسالی که طاقت تنهایی و غربت مولایشان را نداشتند. زینب (س) برای تمامی شهدای کربلا به کمک برادر شتافت اما برای دو فرزندش نرفت تا ارباب همه عالم احساس خجالت نکند ؛ دو گوهر گرانبهای حضرت زینب که در جریان عاشورا به شهادت رسیدند ؛ این دو طفل که اصلا قرار نبود به کربلا آیند امام را به مادر سادات قسم دادند تا اجازه میدان بگیرند. ما هم خداوند متعال را به جان بی بی دو عالم قسم می دهیم ظهور حجه ابن الحسن (عج) را نزدیک کند. خداوند ما را هم برای امام زمانمان بمیراند ؛ شهادت در رکاب امام زمان برای هرکس می تواند بهترین پاداش ها باشد. ما را هم دعا کنید.

 



ساعت : 11:5
نویسنده : hamed

دانلود Internet Explorer v9 / v10 /v11 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلوررفکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است.

 



ساعت : 11:3
نویسنده : hamed
دانلود Tiny Legends : Heroes - بازی موبایل نجات قهرمانان بعلاوه دیتا
1392/8/16 - تغییرات:
- نسخه جدید اندروید (v1.4.1) جایگزین شد.
- نسخه جدید  آی او اس (v1.3.5) جایگزین شد

در بازی اکشن Tiny Legends : Heroes که با گرافیک زیبا و محیط سه بعدی اش بسیاری از کاربران را شیفته خود نموده است برای پیروزی نور بر تاریکی مبارزه کنید. پادشاه تاریکی در قیامی بزرگ تصمیم دارد تا سیاهی را فرمانروای سرزمینتان کند. او با دزدیدن قهرمانانتان و زندانی کردن آن ها در جایی دور، باعث کمبود قدرت دفاعیتان در مقابل شیاطین شده است. اینک آمده اید تا با نجات ابر قهرمان ها، دوباره پادشاهی نور را در سرزمین برپا کنید. شما ماموریت دارید تا در 70 مرحله جذاب اما پر خطر قدم به قدم به قهرمانان نزدیک شوید و با نجات آنها شورش شیاطین را سرکوب کنید تا دوباره شادی را به مردم سرزمینتان بازگردانید.

 



ساعت : 11:1
نویسنده : hamed
دانلود Dead On Arrival 2 v1.0.8 - بازی موبایل کشتار زامبی ها در ورود مردگان بعلاوه دیتا

در بازی اکشن و سراسر وحشت Dead On Arrival زامبی ها دوباره بازگشته اند تا شهر را با خون یکسان کنند و مردم شهر را به ویروس زامبی آلوده نمایند. این بار نیز ماموریت نجات زمین به شما سپرده شده است، پس خود را برای نبردی خونین در سطح خیابان های شهر آماده نمایید. سلاح های پیشرفته ای که بازی در اختیارتان قرار داده را در دست بگیرید و با کشتن خون آشام ها زندگیتان را تضمین کنید. زامبی ها را به دام اندازید و آنان را به آتش بکشید، مواظب اطراف باشید چرا که آنان با سرعتی باور نکردنی به سمت شما حمله می کنند تا فرصت هیچ حرکتی نداشته باشید. می توانید این بازی پرطرفدار را به صورت چند نفره و آنلاین بازی کنید. قابل ذکر است برای اجرای این بازی به سخت افزار بالا و گرافیک Invidia Tegra 4 نیاز دارید.

 



ساعت : 19:59
نویسنده : hamed

دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای Luna Ft Ebi J به نام جون منی

با کیفیت عالی HD 720، بدون تگ تبلیغاتی سایت

6bf5071997da9b0dd2578b2f3fc414d2 دانلود موزیک ویدئو جدید ابی جی و لونا به نام جون منی
 



ساعت : 19:58
نویسنده : hamed

3497f6d84e4f0026c02b68195ed6b50c دانلود موزیک ویدئو فرامرز اصلانی به نام تو

 



ساعت : 19:52
نویسنده : hamed
به گزارش تکناز به نقل از  فارس، ساعت ۱۰ و ۵۹ شب گذشته یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد.
 
حادثه تصادف ناشی از افتادن تریلر حمل زباله در اتوبان یاسینی تهران بر روی خودروهای کاروان عروسی یک کشته داشت، داماد ۲۷ ساله‌ای که در شب عروسی اش دچار مرگ مغزی شد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره گفت: این حادثه در اتوبان شهید یاسینی در نزدیکی پل آزمایش ورودی به حکیمیه رخ داد و طی آن یک دستگاه تریلر 18 چرخ حمل زباله بر روی کاروان عروسی که از رودهن به تهران می آمد و 8 نفر را مجروح کرد.

وی گفت:‌ تریلر حمل زباله مستقیماً روی خودرو آزرا عروس و داماد افتاد و آن را له کرد و متأسفانه در این حادثه داماد دچار ضربه مغزی، ضربه به سر و گردن و کمر شد و به شدت مصدوم شد.

عباسی افزود: اورژانس تهران بعد از اعلام این حادثه در ساعت 22 و 59 دقیقه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه 8 نفر مصدوم شدند که 3 نفرشان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 5 نفر دیگر از جمله داماد به بیمارستان های امام حسین(ع)، تهرانپارس، و الغدیر منتقل شدند که متآسفانه حال داماد وخیم بود اما عروس آسیب چندانی ندید.

رستمی مسئول اطلاعات بیمارستان تهرانپارس نیز با تأیید این خبر به خبرنگار گفت: دیشب 5 نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان تهرانپارس آوردند که 4 نفرشان بعد از درمان مرخص شدند اما یک نفر که داماد بود متأسفانه به علت شدت جراحت در سر دچار مرگ مغزی شد.

وی گفت: با اینکه مرگ مغزی وی در بیمارستان تهرانپارس تأیید شد وی را برای اقدامات بعدی به بیمارستان دی منتقل کردند.
 
تصاویر این رویداد تلخ را به نقل از مرکز اورژانس تهران مشاهده کنید:
 
واژگونی وحشتناک تریلر حمل زباله روی خودرو عروس +(تصاویر)
 
واژگونی وحشتناک تریلر حمل زباله روی خودرو عروس +(تصاویر)
 



عکس های خنده دار و جالب روز (152)
نوشته شده در جمعه 26 مهر 1392
ساعت : 19:50
نویسنده : hamed
عکس های خنده دار و جالب روز (152)
عکس های خنده دار و جالب روز (152)
 



ساعت : 19:49
نویسنده : hamed
دانلود Wise Program Uninstaller v1.56.75 - نرم افزار حذف سریع برنامه نصب شده

Wise Program Uninstaller نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حذف با سرعت زیاد نرم افزار ها است. این نرم افزار که به صورت رایگان و کم حجم می باشد به شما این امکان را می دهد برنامه های نصب شده را در چند حالت پاک کنید. که منظور از این حالت ها ، حالت هایی از جمله : Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد.
حالت Safe Uninstall که برای پاک کردن برنامه هایی که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند مورد استفاده قرار می گیرد. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می است . با استفاده از این حالت می توانید برنامه ها را به طوری که هیچ اثری از آن ها باقی نماند ، پاک کنید.
با دانلود این نرم افزار و اجرای آن و برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید ، حتی در صورت زیاد بودن برنامه ها می توانید با جستجو برنامه را پیدا کنید و پس از آن با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall کنید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wise Program Uninstaller:
- قابلیت حذف نرم افزارهای غیر قابل حذف توسط ویندوز و سایر برنامه ها
- قابلیت جستجو و پاک سازی کامل فایل های باقی مانده پس از حذف نرم افزارها
- قابلیت تعمیر برنامه اضافه شده
- محیط ساده و کاربر پسند نرم افزار
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
- و ...

 

 

 



ساعت : 19:48
نویسنده : hamed
دانلود Wireless Network Watcher v1.68 - نرم افزار نمایش اتصالات شبکه بی سیم

Wireless Network Watcher نرم افزاری برای نشان دادن دستگاه های متصل به شبکه وایرلس می باشد. با توجه به اینکه روز به روز شبکه های بیسیم یا همان وایرلس گسترش یافته و رو به افزون است نرم افزاری ارائه داده ایم به صورت کاملا رایگان تا با استفاده از آن قابلیت های این تکنولوژی به نحو احسنت استفاده کنید.
Wireless Network Watcher نرم افزار کوچک در عین حال کاربردی و مفید است که می تواند به اسکن شبکه ی وایرلس شما پرداخته و  لیستی از تمام کامپیوترها و دستگاه هایی که در حال حاضر به شبکه متصل می باشند را با اطلاعاتی نسبتا کامل را به شما نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار که به جذابیتش افزوده است می توان در استفاده بی‌سیم از اینترنت و مراقبت از سرویس اینترنت وایرلس از جمله استفاده از Wi-Fi در مقابل استفاده افراد دیگر اشاره کرد تا هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد و در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wireless Network Watcher:
- قابلیت نمایش دستگاه های متصل به شبکه وایرلس
- توانایی اسکن شبکه ی وایرلس و تهیه لیستی از کامپیوترها و دستگاه هایی که به وایرلس متصل اند
- قابلیت نمایش نام کمپانی تولید کننده کارت شبکه و نام کامپیوتر افراد سودجو
- امکان شناسایی قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها
- توانایی نمایش اطلاعاتی نظیر IP address, MAC address افراد سود جو
- قابلیت کپی اطلاعات نمایش داده شده در حافظه کلیپ بورد
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
- و ...

 



ساعت : 19:45
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ گل های داوید ویا برای بارسلوناکلیپ 48 گلی که داوید ویا برای تیم بارسلونا به ثمر رسانده است را در قالب کلیپی جذاب و هیجان انگیز آماده کرده ایم. کلیپی که حرکات فوق العاده این ستاره اسپانیایی را به تصویر می کشد و گل های بسیار جذابی که به ثمر رسیده را نمایش می دهد.
این مجموعه گل های جذاب در تمامی تورنومنت های مختلف ضبط شده است. تماشای گل های هیجان انگیز ویا می تواند بسیاری از خاطرات طرفداران بارسا را دوباره زنده کند ، پس پیشنهاد می کنیم به تماشای این کلیپ جذاب بنشینید.

 



ساعت : 1:8
نویسنده : hamed

دانلود Mozilla Firefox v24.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکسطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.

 



ساعت : 1:6
نویسنده : hamed

دانلود Internet Download Manager v6.17 Build 10 - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلودInternet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.
بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



دانلود PES 2014 Patch فوتبال تکامل حرفه ای
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
ساعت : 11:31
نویسنده : hamed

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pes2014.jpg

|دانلود PES 2014 Patch فوتبال تکامل حرفه ای|

||شاهکار میـــــــــــــــــــــــــهن دانلود ؛ کاملا اختصاصی||

این پچ اختصاصی میهن دانلود میباشد و زحماتی زیادی برای تولید آن کشیده شده است.

امکان خرید پستی این بازی و امکان فروش نسخه اصلی بازی


خرید نسخه اصلی بازی اضافه شد PES2014

 
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2014 patch
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
 
 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 88 صفحه بعد