پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود نشریه موبایل همشهری اقتصاد
نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391
ساعت : 16:23
نویسنده : hamed

 

همشهری اقتصاد یکی از مجلات گروه مجلات همشهری است که در تلاش است مهم‌ترین مباحث روز را در قالب گفتگو، گزارش و مقاله کار‌شناسی بررسی کند. موضوع «همشهری اقتصاد» اقتصاد و مسائل بین المللی است. نگاهی نیز به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از دریچه اقتصادی دارد.
این برنامه آنلاین است.

 

 



ساعت : 16:20
نویسنده : hamed

 

 نرم افزار GameBoost ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی بازی های کامپیوتری و اینترنت می باشد. این نرم افزار با تغییرات و بهینه سازی تنظیمات در ویندوز و در نتیحه اجرای هرچه بهتر بازی ها و اتصال بهتر اینترنت شما می باشد. این نرم افزار با تغییراتی که در رجیستری و فایل های سیستم می دهد، حافظه ی Ram و نمایش تصاویر متحرک و سرعت CPU و اینترنت را بهبود می بخشد. همچنین این نرم افزار به یک آنالیزگر مجهز است که به کمک آن اشکالات را پیدا کرده و سعی در رفع آنها می کند. این نرم افزار با اتصال به اینترنت برای ارتقا به شما اجازه دانلود موزیک، فیلم و فایل را می دهد.

 



ساعت : 16:16
نویسنده : hamed

 

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 392:
- نبرد سامسونگ و اپل به‌ نفع مایکروسافت
- ادوبی، تحت فشار شرکا
- تشکیل کارگروه داده‌های بزرگ
- آغاز کار با وردپرس
- اسکرین‌شات از صفحه وب
- دفتر خاطرات توییتری
- کارخانه فلش
- احتمال آلودگی را تقسیم بر 4 کنید
- پنجره جادویی

 



ساعت : 16:12
نویسنده : hamed

 

با استفاده از نرم افزار LogoSmartz Logo Maker شما تنها با چند دقیقه وقت صرف کردن قادر به  طراحی و ساخت حرفه ای آرم های جذابی خواهید بود. حتی اگر هیچ اطلاعات قبلی درباره طراحی گرافیکی نداشته باشید می توانید از آرم ها و لوگوهای از پیش طراحی شده این نرم افزار که برای موضاعات مختلف و در دسته های جداگانه قرار گرفته اند، استفاده کنید و مطابق با سلیقه و خواسته خود آن ها را تغییر داده و سفارشی سازی کنید تا موفق به طراحی یک آرم جذاب و تاثیر گذار شوید.

 



فونت عربی جادلی (خط مغربی) - Djadli.OTFmaghribidjadid
نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391
ساعت : 16:10
نویسنده : hamed

 

شما کاربران گرامی شاهد فونت های عربی مغربی اثراستاد جادلی با فرمت TTF هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی پروژه های مذهبی، اسلامی خود استفاده کنند.

 

مشخصات

فرمت فایل: Ttf ,Png
حجم فایل: 3.14 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:50 - 91/6/19
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

 

رمز فایل:www.p30download.com    




دانلود نشریه موبایل همشهری دیپلماتیک
نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391
ساعت : 16:7
نویسنده : hamed

 

مجله همشهری دیپلماتیک هر دو ماه یک بار با مقالاتی تخصصی به دنبال پاسخ مهم‌ترین سوالات روز می‌گردد. مقالاتی به قلم کار‌شناسان خبره مسائل بین الملل که هرکدام در حوزه کاری خود جزو سیاستگذاران روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.
این برنامه آنلاین است.

 

 

 



ساعت : 16:3
نویسنده : hamed

 

کاهش سرعت حافظه یکی از بدترین مشکلات سیستم است که هر کاربری ممکن است به آن دچار شود.
نرم افزار SuperRam ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی حافظه و افزایش سرعت سیستم با آزاد سازی فضاهای خالی هدر رفته حافظه کامپیوتر می باشد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه بسیار ساده است. همیشه مقداری از توانایی رم بدون استفاده می ماند که این نرم افزار با تقسیم وظایف سعی می کند بیشترین استفاده از رم بشود تا هیچ فضای هدر رفته ای وجود نداشته باشد. با آنالیزهایی که این نرم افزار انجام می دهد مقدار فضایی که در حال هدر رفتن است پیدا می شود و همین فضاهای بدون استفاده می تواند سرعت سیستم شما را تا حد قابل قبولی افزایش بدهد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودکار صورت می گیرد در واقع شما برای بهینه سازی نیازی به انجام تنظیماتی خاصی در نرم افزار ندارید البته خود نیز می توانید با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید.

 

 



ساعت : 16:1
نویسنده : hamed

 

اکتیو دایرکتوری از فناوری‌های شرکت مایکروسافت برای مدیریت منابع شبکه و در اساس یک بانک اطلاعاتی مجتمع توزیع‌ پذیر است که برای سرویس‌دهنده‌ های بر مبنای ویندوز سرور تهیه گردیده‌است. بدون اکتیو دایرکتوری برای مدیریت منابع نیازمند مدیریت تک-به تک آنها بصورت منفرد میباشیم در حالی که با اکتیو دایرکتوری مدیریت منابع شبکه بصورت مجتمع صورت می‌گیرد. در کتاب پیش رو شما با نصب و کار با اکتیو دایرکتوری تحت ویندوز سرور 2008 آشنا خواهید شد.

 

 



نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391
ساعت : 15:58
نویسنده : hamed

 

این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

 

 



دانلود کتاب آموزش لیزرل در چند دقیقه
نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391
ساعت : 12:33
نویسنده : hamed

 

لیزرل مخفف عبارت Linear Structural Relationships, LISREL به معنای ارتباطات ساختاری خطی است که برخی به غلط آن را مترادف مدل یابی معادلات ساختاری قلمداد کرده‌اند. مدل یابی معادلات ساختاری (Structural equation modeling: SEM) یکی از روشهای تحلیل کورایانس است که با استفاده از نرم افزار لیزرل قابل محاسبه است. مدل معادلات ساختاری با عنوان مدل علمی و تحلیل ساختار کوواریانس نیز شناخته می‌شود.

 

 

 

 



ساعت : 12:29
نویسنده : hamed

با نرم افزار جالب و کاربردی Secret Video Recording Pro فقط با یک کلیک به صورت مخفیانه شروع به ضبط تصویر کنید. ویژگی مهم این برنامه کار با قسمت های دیگر گوشی در هنگام ضبط تصویر است.

 

 

 



ساعت : 12:26
نویسنده : hamed

 

در بازی Amazing Adventures: The Lost Tomb شما به عنوان شخصیت ماجراجویی هستید که سفر هیجان انگیز خود را برای یافتن گنجینه های فراموش شده آغاز می کند. در قالب یک بازی hidden objects به مصر سفر خواهید نمود تا بر اساس تکه های نقشه ای که در دست دارید به دنبال یک آرامگاه مخفی در مصر بگردید و به گنج پنهان شده در آن دست پیدا کنید... در مراحل متعدد بازی به مکان های شگفت انگیز و دیدنی مصر مانند مجسمه ابوالهول، هرم بزرگ جیزه، رودخانه نیل، مقبره ها، قاهره و... سفر خواهید کرد و در آنجا باید به حل معماهای مختلف پرداخته و بیش از 2000 شیء گمشده را پیدا کنید.

 



ساعت : 12:18
نویسنده : hamed

 

Pinnacle TVCenter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت. راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به صورت کاملاً سفارشی و در فرمت های گوناگون ضبط کنید. همچنین می توانید بر روی کانال های تلوزیونی کنترل کامل داشته و امکان بستن کانال ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

 

 



ساعت : 12:12
نویسنده : hamed

 

با نصب اسکرین سیور Butterfly Paradise Screensaver از آرامشی فوق العاده و شگفت انگیز لذت ببرید، خود را در میان گل ها و پروانه های رنگارنگ احساس کنید و طبیعت پر از زندگی را با پرواز پروانه ها بر روی صفحه مانیتور خود تجربه کنید. همراه با اجرای اسکرین سیور موزیکی پخش خواهد شد که آرامش لذت بخشی را به شما هدیه می دهد.

 

 

 



ساعت : 12:10
نویسنده : hamed

 

Handy Recovery قادر به بازیابی انواع فایل هایی است كه به دلایل مختلف مانند حملات ویروس ها، مشكلات سیستم و هارد، ایراد های نرم افزاری و حتی فرمت یك پارتیشن حذف شده اند می باشد. یكی از مفید ترین ویژگی های نرم افزار Handy Recovery قابلیت Explorer مانند آن است كه به شما امكان كاوش در هاردتان و در میان فایل ها و پوشه ها را می دهد با این تفاوت كه به آسانی قادر به دیدن تمامی فایل های حذف شده ی هارد خود نیز خواهید بود و می توانید با چند كلیك ساده در صورت امكان و سلامت شان آنها را بازیابی كنید.

 



دانلود نشریه موبایل همشهری 24
نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391
ساعت : 12:7
نویسنده : hamed

 

مجله سینمایی ۲۴ که برای مخاطبان علاقه‌مند به سینما و رسانه‌های تصویری منتشر می‌شود، یک قرار سینمایی دلنشین و جذاب ماهانه است. قراری که در آن خوانندگان نه تنها با جدید‌ترین خبرهای سینمایی و تلویزیونی روز مواجه می‌شوند، که نقد‌ها و یادداشت‌های خواندنی مجله فرصتی برای درک و کشف زوایای تازه‌ای از فیلم‌های روز برای آن‌ها مهیا می‌کند.
این برنامه آنلاین است.

 

 

 



ساعت : 11:54
نویسنده : hamed

 

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است که اغلب افراد برای انجام کارهای مختلف خود به آن نیاز پیدا خواهند کرد. بنابراین آشنایی با امکانات و بخش های مختلف این نرم افزار از جمله کار با منوها، آشنایی با محیط کاربری جدید نرم افزار Word 2010، کار با جداول، کار با تصاویر، قالب بندی متون در Word 2010 و ... برای هر فردی بسیار مفید خواهد بود.

در دوره آموزشی Word 2010 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

 

 

 



دانلود Sleeping Dogs - بازی خواب سگ ها
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
ساعت : 21:29
نویسنده : hamed

 

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin's Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه 80 و 90 سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.

 



دانلود کتاب گلچین غزلیات بیدل دهلوی
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
ساعت : 21:26
نویسنده : hamed

 

ابوالمعانی ميرزا عبدالقادر بن عبدالخالق ارلاس يا برلاس، متخلص به بيدل دهلوی، شاعر پارسی سرای سبک هندی است.در آثار بيدل، افکار عرفانی با مضامين پيچيده، استعارات، و کنايات به‌هم آميخته، و خيال‌پردازی و ابداع مضامين تازه با دقت و موشکافی زيادی همراه گرديده‌است.
در نظم و نثر سبکی خاص دارد، و از بهترين نمونه‌های سبک هندی به‌شمار می آيد.
 
 
 



نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
ساعت : 20:13
نویسنده : hamed

با نرم افزار زلزله نگار می توانید از ۶۰ زلزله آخر ثبت شده در ایران آگاهی پیدا کنید.
این نرم افزار با اتصال به سرور سایت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ۶۰ زلزله آخر ثبت شده در این سایت را دریافت کرده و روی گوشی موبایل نمایش می دهد.

 



ساعت : 20:9
نویسنده : hamed

 

شاید تا کنون نام خیلی از نرم افزار های طراحی سه بعدی را شنیده باشید ولی Google SketchUp به صورت خیلی ساده و با توضیحات کاملاً تصویری به شما کمک می کند تا طرح سه بعدی اشیا (ساختمان، مدلهای قطعات و ...) را در کمترین زمان و ساده ترین ابزارها ایجاد کنید.
Google SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از Google SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

 

 

 



ساعت : 20:7
نویسنده : hamed

 

نرم افزار GameGain ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی و کارایی سیستم و افزایش سرعت بازی ها می باشد. این ابزار به شما در بالا بردن سرعت کامپیوتر و اجرای سریع تر بازی ها کمک می کند. یکی از اولین و جامع ترین محصولات افزایش کارایی بازی در کامپیوتر نرم افزار GameGain می باشد. استفاده از نرم افزار بسیار آسان و کاملاً سازگار با آخرین نسخه مایکروسافت می باشد. GameGain به شما در بهینه سازی اجرای بازی ها، تغییرات در ویندوز و استفاده از حافظه، اولویت برنامه های پردازنده و دسترسی به هارد دیسک کمک کند.

 

 

 



دانلود نشریه موبایل همشهری تندرستی
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
ساعت : 20:5
نویسنده : hamed

 

همشهری تندرستی نشریه ای است عمومی که با رویکرد سلامت محوری، قصد دارد شهروندان را برای برخورداری از زندگی سالم، حساس و مطالبه گر آشنا کند و شعار «همه برای سلامت، سلامت برای همه» را به یک خواست عمومی و هرروزه تبدیل نماید.
این برنامه آنلاین است.

 



ساعت : 20:1
نویسنده : hamed

 

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.

 

 

 



دانلود پترن های بافت سبد - Tileable Basket Weave Patterns
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
ساعت : 12:56
نویسنده : hamed

مجموعه فوق شامل 4 پترن بافت سبد، با فرمت Jpg می باشد. طراحان خوش ذوق می توانند از این پک جدید پترن در طراحی های هنری و تبلیغاتی خود کمک بگیرند.

 



دانلود Qurani - نرم افزار موبایل قرآنی
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 20:9
نویسنده : hamed

 

 

 



ساعت : 20:8
نویسنده : hamed

 

++ نرم افزاری است که با اضافه کردن یک Shell Extension به منوی راست کلیک، امکانات مختلفی برای کار بر روی فایل ها و پوشه ها در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به امکان ذخیره ی مسیر فایل در کلیپ بورد اشاره کرد، همچنین می توانید با راست کلیک کردن بر روی فایل های dll و ocx، آن فایل را رجیستر و یا unregister کنید. پس از نصب این نرم افزار می توانید محیط خط فرمان را مستقیما در پوشه مورد نظر باز کنید و دیگر نیازی به دستورات پشت سر هم cd برای ورود به دایرکتوری ها نیست. همچنین می توانید به سرعت و به آسانی مشخصات یک فایل یا فولدر نظیر: حجم، مسیر، کد md5 و saha، تاریخ و زمان ایجاد پرونده و ... را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی این نرم افزار اضافه کردن گزینه Find Shortcut target به منوی راست کلیک ویندوز است که با استفاده از آن به راحتی می توان پوشه ی هدف Shortcut را باز کرد، همچنین با اضافه کردن گزینه ی Copy Shortcut target امکان کپی کردن مسیر فایل اجرایی Shortcut را در اختیار شما قرار می دهد.

 



ساعت : 20:7
نویسنده : hamed

 

آیا خواهان افزایش عملکرد کامپیوتر خود و تعمیر خطاهایی مانند مشکلاتی که به طور تصادفی ظاهر می شوند هستید؟
 نرم افزار PcMedik ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی سیستم با تنظیمات استاندارد می باشد. این نرم افزار در واقع با تعمیرات نرم افزاری و انجام هماهنگی میان نرم افزار و سخت افزار باعث ثبات در عملکرد ویندوز شده و از کاهش سرعت و ایجاد اختلالات در آن جلوگیری به عمل می آورد. همچنین تعمیرات سخت افزارهای ناسازگار که منجر به مسائل و مشکلات عملکرد کامپیوتر است توسط PCMedik برطرف می شود. این نرم افزار به شما در رفع خطاهای ویندوز و جلوگیری از ظاهر شدن پیغام های خطا کمک می نماید. افزایش سرعت ویندوز با اعمال تغییرات، رفع خطاها و کرش شدن های بی دلیل سیستم، ایجاد تغییرات مفید مستقیم در رجیستری ویندوز، بهبود عملکرد حافظه ی سیستم، آنالیز عمیق و قدرتمند سیستم برای یافتن مشکلات، رفع مشکلات یافته شده در بخش آنالیز، ایجاد تغییرات خودکار در سیستم با توجه به توانای کامپیوتر، امکان از بین بردن سریع مشکلات نرم افزاری و ... از ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید.

 

 



دانلود نشریه موبایل همشهری معماری
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 20:5
نویسنده : hamed

همشهری معماری نشریه ای است که نگاهی معمارانه دارد به شهر و هر آنچه در شهر است.
این برنامه آنلاین است.

 

 



ساعت : 20:3
نویسنده : hamed

 

 

 

 



نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 20:1
نویسنده : hamed

 

برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است.

 



نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 20:0
نویسنده : hamed

 

Norton Antivirus & Security یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی است که سرعت گوشی شما را پایین نمی آورد. این نرم افزار نسخه اندروید آنتی ویروس معروف نورتون است و بسیار قدرتمند و کارآمد است.

 

 

 



ساعت : 19:58
نویسنده : hamed

 

بیش از یک میلیارد انسان از زبان چینی استفاده می کنند و از همین حیث بزرگترین زبان رسمی در جهان می باشد که علاوه بر کشور چین در بقیه کشور ها مانند هنگ کنگ و تایلند و ... نیز افرادی با این زبان صحبت می کنند. Rosetta Stone Chinese زبان چینی را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به شما آموزش می دهد. فرآیند آموزشی که در Rosetta Stone Chinese به کار رفته است، به شما کمک می کند تا به راحتی واژگان چینی و قواعد مربوط به گرامر و ساخت جمله در این زبان را یاد بگیرید. این فرآیند از آموزش نکات کلیدی و پایه آغاز شده و به صورت مرحله به مرحله به سمت آموزش لغات و قواعد پیچیده تر، پیش روی می کند. شما دروس گرامر را از روشی منطقی و آسان فرا خواهید گرفت. البته تمامی این ها به این بستگی دارد که شما چه رویکردی را برای یادگیری ترجیح می دهید، به عنوان مثال برخی از دانش آموزان ترجیح می دهند ابتدا طریقه صحبت کردن و سپس دستور زبان را یاد بگیرند.

 



دانلود وکتور گل و گیاه - Vintage Flora
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 19:56
نویسنده : hamed

 

 

در این بخش شاهد تصاویر زیبای وکتور گل و گیاه  با فرمت Eps,Jpg می باشید. شما کاربران طراح می توانید از این تصاویر زیبای وکتور گل و گیاه در هر ابعادی که نیاز دارید در طرح های خود استفاده کنید بدون آنکه افت کیفیت داشته باشید.

 

 



ساعت : 19:54
نویسنده : hamed

 

 

اولین دوربین‌های مدار بسته در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت "Axis" با استفاده از پایه نرم افزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP و شبکه برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می کرد.
استفاده از دوربین‌های تحت شبکه به علت بالا رفتن قابلیت‌های آنها نسبت به گذشته روز به روز درحال افزایش است.

 

 



نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 19:53
نویسنده : hamed

 

نرم افزار Throttle ابزاری قدرتمند در زمینه افزایش سرعت اتصالات اینترنتی و یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم می باشد. این نرم افزار از طریق گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیک ها، فیلم ها و فایل های خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد. اگر شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید این نرم افزار از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت جلوگیری می نماید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL ،ADS L،Cable ،ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایل های موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد. با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تا بهترین عملکرد ممکن رابرای شما به ارمغان آورد.

 

 



دانلود نشریه موبایل همشهری جوان
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 19:52
نویسنده : hamed

 

همشهری جوان اولین مجله مستقل همشهری است که تا به حال بیشتر از ۳۰۰ شماره از آن منتشر شده است و محلیست برای همه جوانان ایرانی تا هر هفته به آن سر بزنند و اخبار و تحلیل‌ها درباره مهم‌ترین اتفاقات و مناسبت ‌های هفته را در قالبی جذاب و با نشاط مطالعه کنند. در بخش‌های متنوع جوان موضوعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تاریخی و... مرور می‌شوند.
این برنامه آنلاین است.

 



ساعت : 19:49
نویسنده : hamed

نرم افزار PCBoost ابزاری قدرتمند در زمینه عملکرد بهتر سیستم  با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب سیستم می باشد. با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمی توانستید آنها را تغییر دهید. شما حتی می توانید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز را عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم ایجاد نمایید. این نرم افزار سیستم شما را از هر نظر ارتقاع می دهد و ابعاد جدیدی از سیستم عامل ویندوز XP را به شما نمایش می دهد.

 


 



ساعت : 19:48
نویسنده : hamed

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 238:
- گامی دیگر درجهت افزایش پهنای‌باند
- اینترنت و اجلاس غیر متعهدها
- سونی از یارش جدا می‌شود
- یک ماه دیگر تا اینترانت
- نقشه‌ای در آمازون
- اینترنت در هر جا!
- جاوا، هر روز پرخطر‌تر از دیروز
- اختیارات محدود برای کوچک‌ترها
- ساخت قالبی شبیه سایت Google.com با کمک Div (قسمت دوازدهم)

 



نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
ساعت : 19:46
نویسنده : hamed

 

نرم افزار Cinematographer Pro به شما کمک می کند تا به ضبط و ذخیره سازی مستقیم ویدئو ازدوربین های Nikon D7000 یا D5100 بپردازید. این نرم افزار قدرتمند و منحصر به فرد امکانی را فراهم نموده است تا دیگر مجبور نباشید هزینه های زیادی را برای خرید مانیتور ویدئو برای دوربین خود صرف کنید و قادر باشید برای این منظور از لپ تاپ خود به امکانی مشابه دست پیدا کنید. نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی تنظیمات دوربین خود را به گونه ای تغییر دهید تا به جای LCD کوچک دوربین، از مانیتور کامپیوتر برای این منظور استفاده نمایید و همچنین از صفحه کلید و یا ماوس برای کار با دوربین و دادن فرمان ضبط ویدیو استفاده کنید.