پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 1:17
نویسنده : hamed
دانلود Adobe Reader XI v11.0.3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

نرم افزاری كه به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است

Adobe Acrobat Reader

نام دارد. كاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امكاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی كرد. مهم ترین قابلیتی كه در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است.پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آیكنی كه با نام Acrobat در دسكتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت كاربران  می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت

PDF

و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط كاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمی بسیار پائین دارد كه باعث بالا رفتن كارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Reader X كه با قیمت 449 دلار عرضه می گردد، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط كاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندكی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است.

 



ساعت : 1:16
نویسنده : hamed
دانلود Internet Download Manager v6.15 Build 12 Final - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
Internet Download Manager

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي

مديريت دانلود

ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر

مرور گرهاي

محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



ساعت : 1:13
نویسنده : hamed
دانلود GOM Media Player v2.1.50.5145 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می كنیم.

GOM Player

قدرتمند و مهمتر از همه یك مدیاپلیر كاملا رایگان است كه تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می كند. این نرم افزار كه نسخه نهایی ارائه شده پیشكش شما كاربران عزیز و دوست داشتنی آسان دانلود. بصورت خلاصه برخی از امكانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم كه از استفاده آن لذت ببرید.

 



ساعت : 1:12
نویسنده : hamed
دانلود Freaky Deaky Flashback v1.0 - بازی موبایل حل معماهای جنایی

در بازی Freaky Deaky Flashback با ما همراه شوید تا شما را با اتفاقات حل نشده ی گذشته آشنا کنیم. در سال های دور اتفاقاتی در شهر به وقوع پیوست که هیچ یک از کارآگاهان نتوانستند عامل این ماجراها را بشناسند. حال شما در این بازی معمایی مامور شده اید تا راز سر به مهر این ماجراهای جنایی را باز کنید و ترس را از مردم دور نمایید.برای شرکت در این بازی سرگرم کننده که با گیم پلی عالی و روان شما را شیفته خود می کند ذهن خود را فعال نمایید و قدرت تمرکزتان را بالا ببرید چرا که ممکن است معماهای این بازی تمامی سلول های مغزیتان را به چالش بکشد.

 



ساعت : 1:10
نویسنده : hamed
دانلود Mozilla Firefox v21.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از

نرم افزار Mozilla Firefox

، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

 



اگر لامبورگینی بخرید اینجوری تحویل می گیرید!
نوشته شده در یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ساعت : 9:45
نویسنده : hamed

اگر لامبورگینی بخرید اینجوری تحویل می گیرید!

  • لامبورگینی
  • لامبورگینی
  • لامبورگینی

 

  •  

برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب بروید...

 



ساعت : 19:25
نویسنده : hamed



ساعت : 19:20
نویسنده : hamed
دانلود Office 2013 Persian Language Interface Pack x86/x64 - فارسی ساز مجموعه آفیس 2013

مجموعه آفیس تنها محصولی از مایکروسافت بوده که همیشه بدون رقیب توانسته به عنوان محبوب ترین محصول موجود در بازار خواسته های تمامی کاربران را پاسخگو باشد و کاربران میلیونی از این بسته نرم افزاری استفاده می کنند. کاربران فارسی زبان هم جز همین کاربرانی هستند که از نرم افزارهای موجود در بسته آفیس بهره می گیرند و با ارائه نسخه ی 2013 بسیاری از کاربران به استفاده از این نسخه ترغیب شده اند، به تازگی مایکروسافت بسته ای را ارائه کرده تا کاربران فارسی زبان تقریبا تمامی گزینه های موجود در آفیس 2013 را به صورت فارسی مشاهده کنند. فارسی ساز تنظیمات آفیس مطمئنا کمک خواهد کرد تا کاربران بتوانند بهتر گزینه های مورد نیاز را پیدا کنند. این پک تنظیمات نرم افزارهای Excel 2013 ، OneNote 2013 ، Outlook 2013 ، PowerPoint 2013 و Word 2013 را فارسی خواهد کرد. برای کاربرانی که قصد یادگیری تمامی گزینه های موجود در مجموعه آفیس را دارند پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار را دانلود کنند هرچند که شاید برای کاربران حرفه ای استفاده از فارسی ساز آفیس کمی پیدا کردن گزینه های مختلف را با دردسر رو به رو سازد.

 



دانلود کتاب مصور انرژی و حرکت
نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1392
ساعت : 1:20
نویسنده : hamed
 دانلود کتاب مصور انرژی و حرکت
انرژی

در فیزیک و دیگر علوم، یک کمیت بنیادین فیزیکی است. انرژی کمیتی است که برای توصیف وضعیت یک ذره، شیئ یا سامانه به آن نسبت داده می شود. در

کتاب

‌های درسی فیزیک انرژی را به صورت توانایی انجام کار تعریف می‌کنند.


حرکت

در فیزیک به معنی تغییر

مک

ان جسم در ارتباط با زمان است. حرکت در فیزیک از نیرو ناشی می‌شود و با مفاهیم سرعت، شتاب، جابجایی و زمان مرتبط است.


در کتاب مصور حاضر از انتشارات معروف بریتانیکا بیشتر با انرژی و حرکت آشنا خواهید شد.

 



ساعت : 1:18
نویسنده : hamed
دانلود Broadcom Bluetooth Software v12.0.0.4300  - نرم افزار به روز رسانی درایور بلوتوث

Broadcom Bluetooth Software نرم افزار رایگانی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آخرین نسخه از درایور بلوتوث لپ تاپ و یا بلوتوث های USB خود را به آخرین ورژن موجود آپدیت کنید. این نرم افزار مفید ساخت شرکت Broadcom است.

 



ساعت : 1:16
نویسنده : hamed

دانلود Tom and Jerry Tricks & Treats 2012 - دانلود انیمیشن تام و جری

این انیمیشن شامل 20 قسمت از ماجراجویی های تام و جری می باشد که به همراه 2 قسمت bonus منتشر شده است . این بار تام و جری از مصر باستان به ترانسیلوانیا ، از خانه وحشت زده به جنگل خالی از سکنه و غیره سفر می کنند و .....

 

 



ساعت : 14:57
نویسنده : hamed
دانلود بایت شماره 270 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 270:
- لنگر کشتی این بار در کانال سوئز
- وزیر ارتباطات، دوستدار اپراتور چهارم!
- چه کسی تلفن همراه را ساخت؟
- گوشی‌های هوشمند، پرطرفدارترند
- اسکایپ در مترو
- وقتی اصل فراموش شود
- من، واقعا من هستم!
- جاوا روز خوش نمی‌بیند

 



ساعت : 15:20
نویسنده : hamed
دانلود PhotoCrypt Pro v1.4.0.0 - نرم افزار رمزگذاری بر روی عکس، فیلم و آهنگ

PhotoCrypt Pro نرم افزار بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توانید عکس های دیجیتالی شخصی خود را رمزگذاری کرده و با استفاده از پسوردهای انتخابی خود از آن ها محافظت کنید. این برنامه از فرمت‌های عکس JPEG, BMP, PNG, EMF, EXIF, ICON, GIF, TIFF, WMF پشتیبانی می‌کند . از قابلیت‌های مهم دیگر این برنامه پشتیبانی نامحدود از فایل‌های صوتی و ویدئویی می باشد.

 



دانلود Disney Fish Hooks - بازی موبایل قلاب های ماهی
نوشته شده در سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ساعت : 15:19
نویسنده : hamed
دانلود Disney Fish Hooks - بازی موبایل قلاب های ماهی

بازی Disney Fish Hooks بازی جالبی به سبک بازی هایی مانند Cut The Rope و Mittens و امثال این بازی ها است و مرحله مرحله می باشد و در هر مرحله شما باید به کمک Milo و دوستانش موانع را از سر راه بردارید و با حباب ها حرکت کنید. گرافیک بازی بسیار جذاب است و همانند هر بازی پازلی دیگر ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

 



ساعت : 15:17
نویسنده : hamed
دانلود Autodesk ForceEffect - نرم افزار موبایل طراحی سازه ها و سیستم های مکانیکی

با Autodesk ForceEffect فناوری مهندسی با تمام محاسبات و جزییات را روی اندروید تجربه کنید. بر خلاف روش های سنتی استفاده از کاغذ، مداد و ماشین حساب برای توسعه طراحی و انجام معادلات، Autodesk ForceEffect این امکان را فراهم می کند تا انجام محاسبات فنی و مهندسی سازه ها را بر روی موبایل یا تبلت اندروید با دقت و سرعت بالا و بدون خطا انجام دهید.

 



تصاويری از مونا فرجاد
نوشته شده در شنبه 7 ارديبهشت 1392
ساعت : 11:28
نویسنده : hamed

آسان پیک

 



ساعت : 11:26
نویسنده : hamed
دانلود Hide pictures - KeepSafe Vault v3.1.9 - نرم افزار موبایل مخفی سازی تصاویر

نگهداری از عکس ها و فایل های ویدئویی شخصی که افراد در گوشی موبایل خود ذخیره می کنند همیشه برای کاربران با یک نگرانی همراه بوده است. از حالا با استفاده از برنامه Hide pictures - KeepSafe Vault می توانید از شر این نگرانی ها رهایی یابید. با کمک این نرم افزار کاربردی شما می توانید تمامی عکس ها و ویدئوهای موجود در گوشی اندرویدی خود را مخفی کنید تا از دسترس افراد سودجو در امان بماند. همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که عکس های ذخیره شده را به صورت اسلاید شو مشاهده کنید.

 



ساعت : 11:24
نویسنده : hamed
دانلود Internet Download Manager v6.15 Build 9 Final - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود
Internet Download Manager

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي

مديريت دانلود

ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر

مرور گرهاي

محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



ساعت : 11:22
نویسنده : hamed
دانلود کلیک شماره 418 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم
عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:

- در نمایشگاه CeBIT چه گذشت؟


- رقیبی قدرتمند برای سرورهای وب


- کشف جرایم رایانه ای -  چگونه سرعت لپ تاپتان را افزایش دهید


- بازی با اطلاعات جغرافیایی


- رویارویی ارابه های چهار اسبه مخابراتی


- بازی، کرایسیس 3


- بازی، طراحی با خطای دید


- امنیت شبكه مخابراتی و بررسی حملات رایج


- جیلبریك پایدار برای آیفون 5 وios 6.1.2


- رایانش بر فراز ابرها

 



ساعت : 11:19
نویسنده : hamed
دانلود Avast! Offline Update 2013-04-27 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

 



ساعت : 11:17
نویسنده : hamed
دانلود Collection of Action Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های اکشن
بازی

های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های

ویندوز

مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل،

گرافیک

بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.


در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته اکشن گردآوری گردیده است.

 



دانلود Ubuntu v13.04 x86/x64 - لینوکس اوبونتو
نوشته شده در شنبه 7 ارديبهشت 1392
ساعت : 11:16
نویسنده : hamed
دانلود Ubuntu v13.04 x86/x64 - لینوکس اوبونتو

Ubuntu یکی از توزیع‌های لینوکس است که بر اساس دبیان پایه‌گذاری شده ‌است اما در چندین مورد با دبیان تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم افریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است.
اوبونتو هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این برای هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی ارائه می‌شود. برای نسخه LTS مثل 8.04 (Hardy)، به جای پشتیبانی ۱۸ ماهه، سه سال پشتیبانی برای نسخه ویژه رایانه‌های شخصی و پنج سال پشتیبانی برای نسخه‌های سرور ارائه می شود.

 



ساعت : 11:13
نویسنده : hamed
دانلود Edge of Twilight - Athyr Above - بازی موبایل کنترل شب و روز

اگر می‌توانستید کنترل شب و روز را به دست بگیرید، چه می‌کردید؟ در این بازی دنیا به دو قسمت تقسیم شده که تنها Lex توانایی جابه‌جایی بین شب و روز را دارد. این بازی با بهره‌بردن از ویژگی‌های مثبت متعددی نظیر محیط‌های متنوع، حالات مختلف گیم‌پلی و المنت‌های سبک RPG، می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کند.

 



ساعت : 11:12
نویسنده : hamed
دانلود کتاب آموزش راز های ویندوز 8 - Windows 8 Secrets
ویندوز

۸ (Windows 8)‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. این ویندوز برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.


در

کتاب راز های ویندوز 8 (Windows 8 Secrets)

  جدیدترین ا

مک

انات و ویژگی های این سیستم عامل جدید مایکروسافت

آموزش

داده خواهد شد.

 



دانلود Hexalot - بازی با شش ضلعی ها
نوشته شده در جمعه 6 ارديبهشت 1392
ساعت : 23:4
نویسنده : hamed
دانلود Hexalot - بازی با شش ضلعی ها

در هر مرحله از بازی Hexalot هزاران راه حل مختلف را می توانید تجربه کنید. در محیط این بازی پازل شما سفری به قرون وسطی خواهید داشت تا قبل از این که قلمرو شاه آرتور برای همیشه از دست برود، پادشاهان بزرگ را به قلعه هایشان برسانید. در هر مرحله شما باید با آنچه در دسترس دارید مسیر بین هر پادشاه و قلعه اش را ایجاد کنید. موسیقی زیبا و گرافیک الهام گرفته شده از قرون وسطی به همراه یک پازل سرگرم کننده می تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند.

ویژگی های بازی Hexalot:
- یک بازی پازل برای به چالش کشیدن ذهن
- گیم پلی جذاب
- کمک به شوالیه ها
- مراحل متعدد
- و ...
 



ساعت : 23:2
نویسنده : hamed
دانلود نقشه مسافران آلمان - National Geographic Germany A Travellers 1991 Map

آلمان (به آلمانی: Deutschland)‏ با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان (به آلمانی: BRD:Bundesrepublik Deutschland)‏، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۴۹٬۲۲۳ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین کشور اروپا است.آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است. این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزهٔ پولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت می‌باشند.آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش گسترده‌ای داشت و در پی این دو جنگ خسارت‌های زیادی را متحمل شد. پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازرسازی کند. جمهوری فدرال آلمان هم‌اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

 



عکس های زیبا (50)
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:51
نویسنده : hamed
عکس های زیبا (50)
آرامش , لذت , خاطره , خداوند , زندگی , باران , نسیم باد , آسمان , دریا , گل , قرآن , این کلمات کلیدی زندگی هستن برای لذت بردن از زندگی بیشتر خود را به آنها نزدیک کنید.
 
اگر هر کدام از عکس ها باز نشدند روی آن عکس رایت کلیک کنید و گزینه Show Picture را انتخاب نمایید.
 

 

عکس های زیبا (50)

 



عکس جالب از علی دایی و نوزاد دخترش
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:50
نویسنده : hamed

علی دایی به همراه کودک دوست داشتنی اش

عکس جالب از علی دایی و نوزاد دخترش




اس ام اس های روز زن ( - 9)
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:49
نویسنده : hamed
کشیدن بالگرد غول پیکر با گوش !+ تصاویر

یک مرد آمریکایى با کشیدن یک بالگرد نظامى بوسیله یکى از گوش هایش، موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهاى جهانى گینس به ثبت رساند.

  این مرد توانست بالگردى به وزن ۷۷۳۴ کیلوگرم را با گوش خود بکشد و این رکورد را کسب کند. به گزارش تکناز به نقل از پایگاه اینترنتى ثبت رکوردهاى جهانى گینس، این رکورد در سال ۲۰۰۹ میلادى در آمریکا بدست آمد.
 
کشیدن بالگرد غول پیکر با گوش
 
کشیدن بالگرد غول پیکر با گوش



ساعت : 19:49
نویسنده : hamed

اس ام اس های روز زن ( - 9)

 



حمله به این زن برای کشف حجاب اجباری (عکس
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:48
نویسنده : hamed

روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار تصاویری، از اقدام یک گروه از زنان تندرو اسرائیلی در کشف حجاب اجباری یک دختر فلسطینی در شهر قدس پرده برداشت. به گزارش تکناز به نقل از شاهدان عینی: یکی از زنان اسرائیلی بدون هیچ دلیل و توجیهی، به این دختر فلسطینی حمله ور شد و با مشت به سر او کوبید و مشاجره با دختر را آغاز کرد، تا بقیه زنان تندرو اسرائیلی به او ملحق شوند و به طور دسته جمعی به ضرب و شتم دختر فلسطینی بپردازند.

حمله به دختر جوان برای کشف حجاب اجباری (عکس)

به گفته شاهدان عینی، زنان اسرائیلی سعی کردند حجاب دختر فلسطینی را از سرش بردارند، اما او در برابر آنها مقاومت کرد تا این که همۀ آنها به سمت او حمله ور شده و حجاب از سرش برگرفتند. خانم «دوریت» از فعالان صلح اسرائیلی که توانست از این واقعه عکس هایی مستند بگیرد، تاکید کرد که شاهدان این حادثه، هیچ اقدامی برای جلوگیری از این تعدی زنان اسرائیلی انجام ندادند.

در پی انتشار عکس های این رسوایی، پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش نهادن بر این جنایت، از تشکیل پرونده رسیدگی و تحقیق در این باره خبر داد.



تصویر قدیمی از مهران مدیری و مرحوم ملک مطیعی
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:47
نویسنده : hamed

تصویر قدیمی از مهران مدیری و مرحوم ملک مطیعی




عکس های خنده دار و طنز ( 5- دیدنی)
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:46
نویسنده : hamed
فقط محض خنده و شادی شما عزیزان هست.
 
عکس های خنده دار و طنز ( 5- دیدنی)


حیوووونیم فهمیده رانندگی زنا چطوریــــه


عکس های خنده دار و طنز ( 5- دیدنی)
 



کشف اسکلت 15 سانتیمتری انسان + عکس
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:45
نویسنده : hamed

ادامه تحقیقات دانشمندان بر روی یک اسکلت موجودی 6اینچی ( حدود 15 سانتیمتر) ،شبیه به اسکلت انسان که حدود 10 سال پیش در شیلی پیدا شد.

کشف اسکلت 15 سانتیمتری انسان




یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:41
نویسنده : hamed
یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر
 
تکناز به نقل جام نیوز دكتر محمد ابراهیم وزیر آثار باستانی مصر در گفت‌وگو با رسانه های این كشور با اعلام خبر كشف یكی از قدیمی ترین بنادر تاریخ در منطقه «وادی الجرف» در سواحل دریای سرخ اظهار داشت، در این بندر كه در 180 كیلومتری جنوب كانال سوئز قرار دارد، 40 كتیبه به خط «هیروکلیف» كه در آن زندگی روزانه مصری‌های باستان نگاشته شده و به زمان پادشاهی «خوفو» برمی‌گردد، كشف شده است.
 

یافت قدیمی‌ ترین بندر جهان در مصر + تصاویر

 



بزرگترين کشتي تفريحي جهان + تصاوير
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 23:48
نویسنده : hamed

بزرگترين کشتي تفريحي جهان "آلور د سيز" نام دارد که با 109 متر ارتفاع بيشتر از کشتي مشهور تايتانيک به عنوان يک ابر کشتي شناخته مي شود. ...

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، کشتي فوق چهار برابر زمين معمولي فوتبال مساحت ، 13 برابر برج ايفل سنگين تر و 109 متر مرتفع تر از کشتي مشهور تايتانيک است.
اين کشتي قابليت پذيرش هشت هزار و سيصد مسافر را داشته و دو هزار وصد نفر نيز به عنوان خدمه در آن فعاليت مي کنند که جمعا 10 هزار نفر را شامل مي شود. 

 

بزرگترین کشتی تفریحی جهان

بقیه در ادامه مطلب...

 



ساعت : 20:53
نویسنده : hamed

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…   

 

art مجموعه آیکون هایی گرافیکی و زیبا با عنوان Set Of Art Icons

 

 



دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 20:44
نویسنده : hamed

یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PS3-ANTiDOTE

 

Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 



دانلود Yahoo! Mail - نرم افزار موبایل ایمیل یاهو
نوشته شده در چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ساعت : 19:52
نویسنده : hamed
دانلود Yahoo! Mail - نرم افزار موبایل ایمیل یاهو
 



ساعت : 19:8
نویسنده : hamed
دانلود Four Seasons Screensaver - اسکرین سیور و والپیپر متحرک چهار فصل

شما می توانید با نصب

Four Seasons Screensaver

هر چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را با مناظر زیبایی از طبیعت بکر بهار، موج های ساحلی فصل تابستان، برگ ریزان پاییز و یک شب برفی زمستانی، بر روی کامپیوتر خود داشته باشید. کیفیت بالا و افکت های زیبای همراه با هر منظره بعلاوه صداهای متناسب حس ویژه ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. والپیپر متحرک Four Seasons تمامی ویژگی های این

اسکرین سیور

را در غالب یک بک گراند متحرک به شما ارائه می دهد.