پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:41
نویسنده : hamed
دانلود Don't Sleep v3.04 - نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن یا ریست شدن سیستم

Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است  Shutdown ، Restart و یا Sleep شود اما این نرم افزار با تنظیماتی که در خود گنجانده است این امکان را به شما می دهد بدون این که نیاز باشد اعمال خاصی را انجام دهید برای مدتی تعیین شده سیستم را به صورت Uptime نگه دارید.
این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است تمامی این عملیت ها را به هر دلیلی که باشند غیر فعال می کند و شما می توانید با خیال راحت فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم برای دانلود و امور دیگر قرار دهید و سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید.

 



ساعت : 15:40
نویسنده : hamed

دانلود Photo Magician v2.3.7 - نرم افزار تبدیل و ویرایش عکس هاPhoto Magician نرم افزار ساده ، کم حجم و البته کارآمدی است که امکان تبدیل فرمت های مختلف در تصاویر به همراه ویرایش ساده آن ها را فراه می کند. با دانلود این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید طی چند مرحله ساده عکس ها را به صورت سفارشی و البته دلخواه و ساده ویرایش کنید و با فرمتی که مورد نظرتان است ذخیره نمائید.
 این نرم افزار از تمامی فرمت ها از جمله : BMP, GIF, JPG, PNG ,TIF, RAW, DDS, PCX, PSD, TARGA, WBMP و WMF  پشتیبانی می کند و به همین سبب کاربران به سادگی می توانند فرمت دلخواه را در خروجی انتخاب کنند و در نتیجه کار را ساده تر انجام دهند. البته نرم افزار Photo Magician امکانات نسبتا ساده ای هم در زمینه ویرایش دارد که می توان به راحتی از آن برای کارهای معمولی استفاده کرد.

 



ساعت : 15:38
نویسنده : hamed

دانلود Remo Recover Windows Pro v4.0.0.34 - نرم افزار بازیابی اطلاعاتRemo Recover Windows Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی چون حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد و توانایی یافتن یا به عبارتی ریکاوری فایل های پاک شده از انواع حافظه ها را دارا می باشد.
از قابلیت های این نرم افزار بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک می باشد. این نرم افزار در عرض چند دقیقه تمامی فایل های حذف شده را بازیابی می کند و با توجه به سرعت بسیار مناسبی که در اسکن دارد کمترین زمان ممکن را برای بازیابی از کاربران خواهد گرفت.

 



ساعت : 15:37
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ زیباترین گل های سرضرب - قسمت اولبرای این پست کلیپی هیجان انگیز و فوق العاده از بهترین گل هایی که به صورت والی (سر ضرب) به ثمر رسیده است را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. در بین این گل ها می توان به گل فوق العاده زیدان در فینال سال 2002 مقابل لورکوزن اشاره نمود.
دیگر گل های این کلیپ نیز توسط بازیکنان مشهوری نظیر تیری هانری ، رونی ، فن پرسی ، ابراهیموویچ و ... به ثمر رسیده است. تماشای این کلیپ فوق العاده جذاب مطمئنا اسباب سرگرمی همه فوتبال دوستان را فراهم خواهد کرد.

 



ساعت : 15:41
نویسنده : hamed

دانلود Hidetools Parental Control v8.1.2.270 - نرم افزار کنترل عملکرد کودکانHidetools Parental Control نرم افزاری بسیار قدرتمند و فوق العاده مفید در زمینه کنترل و چک کردن پنهانی تمامی عملکردهایی است که کاربران و به خصوص کودکان در استفاده از رایانه ها انجام می دهند. این نرم افزار تمامی کارهایی که کودکان در هنگام استفاده از کامپیوتر انجام می دهند را ثبت می کند.
همچنین این نرم افزار به صورت کاملا مخفیانه عمل میکند و حتی در Manager هم اثری از خود به جا نمی گذارد. عملکرد نرم افزار به گونه ای است که تنها زمانی اجرا می گردد که کاربر کلید های ترکیبی خاصی را فشرده باشد.

 



ساعت : 15:39
نویسنده : hamed
دانلود oCam v16.0.0.0 - نرم افزار تهیه عکس و فیلم از دسکتاپ

oCam نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه تهیه عکس و فیلم از صفحه دسکتاپ می باشد. نرم افزاری ساده در عین حال کارآمد که توانایی تهیه عکس و فیلم های با کیفیت را از صفحه دسکتاپ را دارا بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 به سبب طراحی ساده و حجم پائین نرم افزار به راحتی می توان از امکانات oCam‌ بهره برد. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد و به همین دلیل هم می توان از آن برای تمامی سیستم های رایانه ای بهره برد.

 



ساعت : 18:31
نویسنده : hamed
دانلود StrokesPlus v2.7.5.2 - نرم افزار اتوماتیک سازی دستورات با ماوس

StrokesPlusنرم افزاری جالب و کاربردی در زمینه انجام بسیاری از کارها به صورت اتوماسیون یا اتوماتیک است. این نرم افزار کمک می کند تا کاربر بخش از کارهایی که به صورت تکراری هستند را با تنظیم حرکات ماوس انجام دهد؛ یعنی کاربر بتواند برای مثال با حرکات خاصی از ماوس نرم افزاری را اجرا نماید.
در این صورت به راحتی می توان سرعت عمل را تا حدود زیادی بالا برد و در نتیجه بسیاری از کارها تنها با حرکات ماوس انجام می پذیرد. استفاده از این ابزار که کاملا رایگان می باشد فوق العاده ساده است و تنها لازم است کاربر دستورات مورد نیازش را با استفاده از حرکات ماوس در نرم افزار تعریف نماید.

 



ساعت : 18:29
نویسنده : hamed

دانلود Windows 8 Skin Pack 12 for Windows 7 تم ویندوز 8 برای ویندوز محبوب 7هنوز از انتشار ویندوز سون که در حال حاضر محبوب ترین سیستم عامل به شمار می رود زمانی زیادی نمی گذرد که مایکروسافت به فکر ارائه ی سیستم عامل جدید و بعدی خود یعنی ویندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زمانی است که نسخه های بتا یا بعضا پچ های افزوده شده به ویندوز سون و ارائه ی آن ها به عنوان ویندوز 8 در سایت های مختلفی رواج یافته و کاربرانی نیز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سیستم عامل آینده ی مایکروسافت آشنا شوند اما از آنجایی که این نسخه های ارائه شده به هیچ وجه حتی نسخه های بتای این ویندوز نیز نمی باشند و تنها همان ویندوز 7 به همراه چندین پچ می باشند کاربران حرفه ای به هیچ وجه سعی نمی کنند تا از این نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب این نسخه ها از آن ها به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده نمایند. حال شاید شما هم علاقمندید تا با همین ویژگی های سیستم عامل آینده ی مایکروسافت یعنی ویندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن این نسخه های ارائه شده از خواسته ی خود دست بر می دارید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ی Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

 



ساعت : 18:28
نویسنده : hamed

دانلود بایت شماره 297 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسانعناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- سرویس‌دهنده‌های اینترنت زیر ذره‌بین
- صدایی که قطع می‌شود، پیامی که نمی‌رود
- گوگل هم خیرخواه می‌شود
- سانسور یا جاسوسی؟
- چرا ایستاده‌ای؟ بشتاب!
- بخرید، مجازا پرداخت کنید!
- مراقب حساب‌های مالی خود باشید
- همه برنامه‌های کاربردی با یک کلیک
- این جا لینوکس پادشاهی می کند
- کوچک های پردردسر
- یک دوربین نیمه حرفه‌ای، با امکانات فوق‌العاده
- عدم ثبات نرخ ارز تنها عدم ثبات نرخ ارز نیست
- ویراستار خود باشید
- قدم به قدم در فایل متن
- چهارشنبه بازار اندرویدی!
- نبرد در آسمان
- سرعت در یافتن ماهواره‌های GPS
- بازی، چالش در جهان روح‌های تاریک
- بازی، معمای جواهرات
- بازی، کپی برتر از اصل
- گیتار و حافظه
- کوچک اما بی نظیر
- و ...