پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
صاحب وی چت کیست ؟
نوشته شده در شنبه 14 دی 1392
ساعت : 13:56
نویسنده : hamed

5
ما هاتنگ، رئیس تنسنت بزرگترین شرکت اینترنتی در اسیا در میزان دارایی و ثروت از وانگ جیانلین سرمایه دار مشهور چین پیشی گرفت و دومین مرد ثروتمند چین شناخته شد.ما هاتنگ چینی ۱۲٫۱ میلیارد دلار ثروت دارد.

“ماهاتنگ” ۴۲ ساله از کمپانی تنسنت و محصولات آن از جمله وی چت و ویکسین سو و منفعت بسیاری کسب کرده است.

6

کمپانی تنسنت از لیونل مسی به منظور ترویج و تبلیغ وی چت بهره برد. ما هاتنگ سال ۱۹۷۲ در شهری به نام شانتو در استان جنوبی گوانگدونگ چین بدنیا آمد.




ساعت : 13:56
نویسنده : hamed

50
سونی سال نو میلادی را با یک خبر داغ شروع می کند ! طی گزارشات تازه به دست آمده از این برند ؛ در سال ۲۰۱۴ میلادی بالاخره برند سونی عزم خود را جزم خواهد کرد تا سیستم عامل ویندوز فون را نیز به جمع سایر سیستم عامل هایی که تا به حال در صنعت گوشی موبایل به کار برده است ؛ اضافه نماید.اگر این تصمیم عملی گردد باید بگویم که ؛ دیگر در زمینه ویندوز فون ها نوکیا بی رقیب نمی ماند و زین پس باید در این حوزه ؛ رقیب تازه وارد و البته کاربلدی چون سونی را نیز در کنار خود ببیند.

ظاهرا تصمیم برند سونی جدی بوده ؛ و این برند قصد دارد در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی با عرضه اسمارت فون ویندوزی خود رسما پای خود را به بازار ویندوز فون باز کند.طی شنیده هایی قرار است که این میهمان نا خوانده و نوظهور برند سونی عضو جدیدی از خانواده Vaio باشد.بدون شک باید اذعان داشت که این تصمیم برند سونی نشان از تغییرات و تحولات گسترده در سیاست های پیش روی این برند دارد.البته از زوایای دیگر نیز می شود این موضوع را نگاه کرد ! می توان این نگرش را داشت که ؛ پس از این که کمپانی مایکروسافت برند نوکیا را تحت تصرف خود قرار داد و به تعبیری جان دوباره ای یافت ؛ حال قصد گسترش خود را دارد و به دنبال همکاری مناسب جهت گسترش هر چه بهتر و بیش تر اکوسیستم ویندوز فون می باشد.البته حتما توجه داشته باشید که اگر همکاری میان برند سونی و کمپانی مایکروسافت شکل گیرد ؛ از جهاتی نیز به نفع برند سونی است ! چرا که با این همکاری ؛ هزینه ی صدور پروانه ویندوزفون برای برند سونی کاهش هزینه در پی خواهد داشت.




ساعت : 13:55
نویسنده : hamed

47
سامسونگ اوایل امسال مجموعه نرم افزاری Knox را برای محصولات سری گلکسی خود منتشر کرد. این نرم افزار در واقع قرار است یک فضای ایمن و مطمئن برای نگاه داری اطلاعات مهم کاربر باشد. حال یک تیم از محققان توانسته‌اند حفره‌های امنیتی خاصی را در این نرم افزار بیابند که امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربر را برای دیگران میسر می‌کند.

سامسونگ با ارایه نرم افزار Knox سعی نمود تا کاربران شرکتی و افرادی که اطلاعات مهمی در تلفن خود نگاه داری می‌کنند را هدف قرار دهد و آن‌ها را تشویق به خرید محصولات سری گلکسی کند. نرم افزار Knox فضای کاری و شخصی کاربر را مجزا نموده و اطلاعات درون آن‌ها را به نوعی رمزگذاری می‌کند تا در اختیار دیگران قرار نگیرند.

حال یک گروه از محققان توانسته‌اند به واسطه حفره امنیتی که در knox وجود دارد به ایمیل‌های کاربر دسترسی داشته و حتی ارتباطات او با دیگران را تحت نظر گرفته و در نهایت موارد مورد نظر خود را از تلفن کاربر استخراج کنند. این حفره امنیتی دست هکرها را برای دزدیدن اطلاعات کاربر باز می‌گذارد.

جالب است بدانید که این حفره امنیتی در تمام تلفن‌های هوشمندی که نرم افزار Knox بر روی آن‌ها نصب شده از جمله گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ وجود دارد.

سامسونگ نسبت به این موضوع عکس العمل نشان داده و اعلام نموده در حال تحقیق برای یافتن مشکل و رفع سریع آن است. این کمپانی همچنین گفته است، تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که آسیب پذیری این سیستم در حدی که محققان اعلام نموده‌اند نیست.




ساعت : 13:47
نویسنده : hamed

69366092730470982061

 

user name و pass word  در ادامه مطلب...

 



ساعت : 10:25
نویسنده : hamed

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

stormfly android مشاهده وضعیت آب و هوا با Stormfly 1.8b   اندروید

 

 

 

 



ساعت : 10:24
نویسنده : hamed

 

  Mouse Speed Switcher نرم افزاری بسیار مناسب برای کسانی است که لپ دارند و میخواهند در تنظیمات سرعت و حساسیت موس و تاچ پد تفاوتی قائل شوند. به این صورت که سرعت حرکت و کلیک های موس با سرعت حرکت و کلیک های تاچ پد لپ تاپ تفاوت داشته باشند. باتوجه به اینکه کار کردن با تاچ پد و موس تفاوت هایی از نظر حساسیت انگشتان و… دارد این تفاوت می تواند در کاربرد پذیری بهتر بسیار یاری دهنده باشد. تفاوت قائل شدن برای این تنظیمات توسط ویندوز قابل انجام نیست و اگر تنظیمی نیز انجام دهید برای موس و تاچ پد یکسان خواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار Mouse Speed Switcher میتوانید تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید و سپس با فعال کردن نرم افزار و تعریف یک hotkey برای اجرا شدن سویچ کار خودتان را آسان کنید. بعد از تعریف hotkey کافی است در زمانی که میخواهید بین موس و تاچ پد سوییچ کنید ، دکمه hotkey را بفشارید یا از بخش کنار ساعت ویندوز سوییچ را انجام دهید. این نرم افزار بسیار سبک و رایگان بوده و فضایی از پردازنده و رم را به صورت محسوس اشغال نخواهد کرد.

 

Mouse Speed Switcher تنظیم مختلف برای موس و تاچ پد Mouse Speed Switcher 3.3.2

 

 

 

 

 

 

 



نوشته شده در جمعه 6 دی 1392
ساعت : 10:22
نویسنده : hamed

 

JetAudioنرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX

 

 

 

 

 



ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140
نوشته شده در جمعه 6 دی 1392
ساعت : 10:20
نویسنده : hamed

 AVS Photo Editor نرم افزاری مناسب برای انجام امور ویرایشی روی عکس ها می باشد. قابلیت های ویرایشی این نرم افزار کامل بوده و میتواند جایگزینی مناسب برای آنهایی باشد که انجام امور ویرایشی را با نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ انجام میدهد. قابلیت هایی نظیر چرخش تصاویر،بریدن قاب تصاویر،تغییر اندازه و تنظیم رنگ،کنتراست،نور و وضوح از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. تصحیح قرمزی چشم نیز به عنوان قابلیتی پرمصرف در نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های عکس نظیر BMP, ICO, WMF, EMF, JPEG, JPG, GIF, PNG, TIF, TIFF, EXIF, PCX, TGA, RAS, CRW, CR2, RAF, DNG, MEF, NEF, ORF, ARW, SRW پشتیبانی میکند. قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا به عکس ها و همچنین قرار دادن متن و واترمارک از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

avs photo editor ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140