پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:22
نویسنده : hamed
دانلود Scorching Skies - بازی موبایل آسمان سوزان

خود را در یک سیاره در میان ابرها غوطه ور کنید و با یک ارتش هزار ساله جنگ کنید و ناوگان خود را پیروز کنید. Scorching Skies یک بازی جذاب و هیجانی است که در آن شما خود هواپیمای خود را می سازید و با آن به جنگ می روید.

 

 

 



عجب خطای دیدی داشته این خانم !
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391
ساعت : 21:15
نویسنده : hamed

 فکر کنم این خانم می خواسته چیزی را تلافی کنه...!




ساعت : 21:6
نویسنده : hamed




ساعت : 21:4
نویسنده : hamed
دانلود Sony DVD Architect Pro v6.0 build 237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

Sony DVD Architect نرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect Pro در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.

 

 



ساعت : 21:2
نویسنده : hamed
دانلود Light Painting Camera - نرم افزار موبایل عکاسی از نورها

با Light Painting Camera عکس های بسیار زیبا از نور بگیرید. می توانید یک چراغ را در دست گرفته، آن را جا به جا کنید و یک عکس زیبا از دنباله ای که با این چراغ ایجاد می شود، بگیرید. این برنامه، دوربین شما را به یک دوربین جادویی تبدیل کرده که می توانید نقاشی های نوری را به وسیله چراغی که حرکت می کند داشته باشید. حالت های مختلفی برای برنامه وجود دارد. اگر محیط تاریک است، می توانید حالت darken را انتخاب کنید. نمایش گوناگون و امکان ترکیب کردن حالت ها، فوکس خودکار، نور فلش، بزرگنمایی، چرخش دوربین، نمایش زنده، برچسب گذاری جغرافیایی GPS / EXIF، سخت افزار شتاب و ... از ویژگی های برنامه است.

 



دانلود کتاب گویندگی و فن بیان
نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391
ساعت : 20:57
نویسنده : hamed
دانلود کتاب گویندگی و فن بیان

گاهی اوقات به دلیل آگاهی نداشتن از فن بیان ، ناگزیر به زور و بحث و جدل و نزاع روی می آوریم و به کرات شاهد دوری از گفتمان سالم بر مبنای تعقل ، تفکر و اندیشه پویای انسانی هستیم .
کتاب گویندگی و فن بیان یکی از کامل ترین کتاب های آموزش فن بیان و گویندگی می باشد.

 

 



ساعت : 20:55
نویسنده : hamed
دانلود استایل فتوشاپ: افکت پرچم های مختلف کشورها - Flag Styles

دز این مجموعه شاهد نمونه های زیبایی از استایل ها با افکت پرچم کشورهای مختلف هستید، این تصاویر با فرمت های PSD و ASL ذخیره شده است و برای کاربران گرامی آماده شده است.

 

 



ساعت : 20:53
نویسنده : hamed
دانلود Java Advanced Training - آموزش برنامه نویسی جاوا پیشرفته

جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی است که در آغاز توسط شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شده ‌و در مقایسه با زبان‌ های دیگر، هم چون ++C یا بیسیک یا فورترن، زبان نسبتاً جدیدتری است. این زبان قسمت‌ های بسیاری از گرامر خود را از C و ++C گرفته اما دارای مدل شی‌ گرایی ساده‌ای است و امکانات سطح پایین کمی دارد. کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است تا قابلیت اجرا روی تمامی ماشین‌ های شبیه‌ سازی جاوا را صرف نظر از معماری و خصوصیات آن کامپیوتر داشته باشد. جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌ های تحت وب، برنامه‌ نویسی سیستم‌ های کوچک مانند موبایل، پاکت پی‌سی و...، برنامه‌ های کاربردی بزرگ (Enterprise)، برنامه‌های رومیزی (Desktop) و غیره مناسب است. یکی از قابلیت‌ های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌ دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌ های نوشته‌ شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌ عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌ عاملی اجرا کرد.

در دوره

آموزش

 



ساعت : 20:40
نویسنده : hamed
دانلود HardwareGrowler v2.0 MacOSX - نرم افزار یافتن درایور سخت افزار ها برای مک


آیا تا کنون پیش آمده است که دیسک درایور های سخت افزار خود را گم کرده و یا اینکه نسخه هایی که دارید دچار مشکل باشند؟
HardwareGrowler 2.0 نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به راحتی و از راه اینترنت تمامی درایور های سخت افزار خود را دانلود کنید. این نرم افزار با موتور جستجوی قوی خود تمامی سخت افزار های نصب شده بر روی رایانه شما را شناخته و پس از آن برای شما لیست می کند.
در ضمن این نرم افزار قادر است که در صورت بروزرسانی این سخت افزار ها شما را آگاه کرده تا اقدام به دانلود نسخه های جدید را دانلود کنید.

 

 



ساعت : 20:37
نویسنده : hamed
دانلود Cut the Rope: Experiments - طناب را ببر: آزمایش

(91/9/13) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.5.1 برای iOS

آنچه در زمین است Om Nom است!؟ این همان چیزی است که میلیون ها هوادار این بازی پر طرفدار و تحسین شده، طناب را ببر (Cut The Rope) ، درباره هیولای کوچک دوست داشتنی آن که آب نبات ها را میخورد و گویی که کار آن همین است، درخواست داشته اند. این همان پرسشی است که یک دانشمند دیوانه اما خوب با مطالعه درباره جانوری که به صورت کاملاٌ اتفاقی به خانه او رسیده است، دارد. با استفاده از اشتهای سیر ناپذیر Om Nom (هیولای ما )، پرفسور او را در یک سری آزمایشات در این بازی سراسر جدید قرار میدهد. او را در یکی از اصای ترین و جذاب ترین بازی ها همراهی کنید.

 

 



ساعت : 16:56
نویسنده :


پرندگان خشمگین مرحله به مرحله سفر میکنند و امروز آنها وارد یک فصل جدید شده اند؛ زمستان. آن هم یک زمستان شگفت انگیز! گیم پلی جدید و عالی، بیش از 300 مرحله، مرحله های ویژه برای بدست آوردن تخم مرغ های طلایی و... همه و همه از ویژگی های این بازی جذاب و پرطرفدار می باشد.

 



کلیپ ایرانی رقص در کلاس
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
ساعت : 18:39
نویسنده : hamed

کلیپ ایرانی رقص در کلاس درس | wWw.IroClip.Com

 

 دانلود (Download)

 حجم: ۱٫۱۴ مگابایت




شما به این چی میگید؟
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
ساعت : 18:37
نویسنده : hamed

 

 

عکس متحرک است لطفا تا لود کامل صبر کنید

 123559_681.gif (400×293)

دیدی نظر بده




ساعت : 18:36
نویسنده : hamed
سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (42)
 
عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

عکس های سوژه های طنز و خنده دار ایرانی (66)  www.taknaz.ir

 



ساعت : 18:26
نویسنده : hamed




ساعت : 18:26
نویسنده : hamed

 

 

 




هنرنمایی پدر و دختر /تصویر متحرک
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
ساعت : 18:14
نویسنده : hamed




ساعت : 16:13
نویسنده : hamed
دانلود TopStyle v5.0.0.80 - نرم افزار طراحی سایت و ویرایشگر زبان های کد نویسی تحت وب

اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می آید تا ایجاد قالب بندی های حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.
نرم افزار TopStyle  یکی از قدیمی ترین و جالب ترین برنامه های کاربردی در زمینه استایل شیت و یا همان CSS می باشد. این نرم افزار دارای ابزاری قدرتمند برای ساخت وب سایت های استاندارد می باشد. و تمامی کد های موجود در CSS1 و CSS2 را برای شما به نمایش می گذارد و حتی شما می توانید بسته به مرورگری که قرار است سایت خود را بر پایه آن بنا کنید برنامه را اجرا نموده و شروع به کار نمایید تا وب سایت شما بیشترین سازگاری را با مرورگر وب تان داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید HTML را به XHTM تبدیل کنید و سپس سینتکس های CSS را در برابر مرورگر های مختلف چک بکنید. همچنین این نرم افزار امکان ویرایش کدهای HTML, XHTML و CSS را فراهم می آورد. در این نرم افزار شما لازم نیست حتما فایل سی اس اس تان به یک صفحه وب لینک داده شده باشد، بلکه این نرم افزار تمامی آبجکت ها، کلاس ها و شناسه ها را برایتان به صورت مجازی ساخته و به نمایش می گذارد تا دیگر نیازی به ذخیره فایل و اجرا بر روی سایت اصلی که ممکن است زمان بر باشد را نداشته باشید.

 

 



تقلب هایه زیبا بری دانش اموزین
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
ساعت : 11:4
نویسنده : hamed

ایا این دانش اموزان به راحتی میتوانند تقلب کنن. شما هم یه نظری بدین؟؟

عکسهای خنده دار از روشهای تقلب در جلسه امتحان ، www.irannaz.com
 
عکسهای خنده دار از روشهای تقلب در جلسه امتحان ، www.irannaz.com
 
 



ساعت : 22:57
نویسنده : hamed
دانلود Windows Essentials 2012 - بسته نرم افزاری تکمیلی برای ویندوز 8

شرکت مایکروسافت از پس از ارائه ویندوزنرم افزار هایی نظیر Movie Maker و Photo Gallery را از ویندوز حذف کرده است که این مسئله برای کاربران مشکلات بسیاری را پدید آورده است، چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده نیز کارهای زیادی را انجام می دهند. به همین دلیل مایکروسافت با ارائه ی بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری، نرم افزارهای دلخواه کاربران را نیز، با این بسته نرم افزار ارائه کند.
مایکروسافت پس از ارائه ویندوز 8، Windows Essentials 2012 را منتشر کرده است. این مجموعه برنامه همان Windows Live Essentials سابق است اما اکنون مایکروسافت کلمه "Live" آن را حذف کرده است. در این نسخه ویژگی های جدیدی به Movie Maker و Photo Gallery اضافه شده است. همچنین نسخه دسکتاپ اسکای درایو هم در این مجموعه قرار گرفته است. در Windows Essentials 2012 این امکان فراهم شده است تا کاربران بتوانند از طریق Movie Maker و Photo Gallery فایل های خود را آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. این مجموعه برنامه با ویندوز ۷ و ویندوز ۸ سازگار است اما نمی توان آن را بر روی ویندوز XP یا ویستا نصب کرد.

 

 



ساعت : 22:55
نویسنده : hamed
دانلود CyberLink ColorDirector Ultra v1.0.2114 - نرم افزار تصحیح و بهبود رنگ ها در فیلم

CyberLink ColorDirector یک نرم افزار حرفه ای و قابل اعتماد برای ویرایش ویدئو های شماست. این نرم افزار ابزارهای حرفه ای افزاش رنگ را برای شما به ارمغان می آورد. به آسانی می توانید تنظیم رنگ ها، تنظیم رنگ پذیری، تغییر رنگ های اصلی با ردیابی سریع پیشرفته و ... را بر روی ویدئوها و عکس های خود انجام دهید. توسط این نرم افزار می توانید ویدئوهای خود را به فیلم های حرفه ای تبدیل کنید. سپس شما می توانید ویدئو های خود را برای استفاده در برنامه های ویرایشگر دیگر و یا برای آپلود در یوتیوب، ارائه دهید. همچنین فایل های خروجی این نرم افزار می توانند توسط DirectorZone به اشتراک گذاشته شوند. DirectorZone سرویس وبی است که اجازه می دهد تا کلیپ های صوتی ایجاد شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید.

 

 



ساعت : 22:52
نویسنده : hamed
دانلود کتاب مقدمه ای کوتاه برسیر تکامل طراحی خودرو

مطالعه تاریخ اغلب سرنخ هایی را برای آینده بهمراه می آورد. از جمله می توان به تأثیرات فن آوری جدید، شیوه زندگی و فرهنگ بر طراحی خودرو که از آغاز تولید موجود بوده اشاره نمود.
درست بعد از طراحی کالسکه بدون اسب، تلاش شد تا طراحی خودرو در مسیری حرکت کند که بیان احساسی سرعت را دربرداشته باشد که با استفاده از فرم موشک در دهه 1950 به اوج خود رسید و با گذشت زمان، تغییرات در شیوه زندگی و فرهنگ، مفاهیم و معانی مورد استفاده در طراحی خودرو را تغییر داد.در اینجا این مطالعه بر اساس خط سیر زمانی به طراحان خودرو کمک می کند تا ایده هایی که در طول سیر تکامل، خودرو را تحت تاثیر قرار داده درک نموده و به عنوان ابزاری برای پیش بینی آینده فرم خودرو عمل نماید.

 



دانلود Wordfeud - بازی موبایل حدس واژه
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
ساعت : 21:7
نویسنده : hamed


Wordfeud یک بازی چند نفره با کلمات است. با ۱۷ میلیون رقیب، به مبارزه بپردازید. این بازی یک پازل فکری است که می توانید با دوستان خود یا حریف های تصادفی، رقابت کنید. واژه ها را بسازید و در جدول های ۱۵ در ۱۵ قرار دهید و امتیاز بگیرید. امکان انجام بازی تا ۳۰ مورد بطور همزمان، وجود دارد. اگر از جدول های استاندارد موجود خسته شده اید، می توانید با گزینه های جدول تصادفی، مربع های DL, DW, TL و TW را ترکیب کنید. دیکشنری های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، نروژی، هلندی، سوئدی و دانمارکی پشتیبانی می شوند. چت با دوستان و رقبا، از دیگر ویژگی های این بازی است.

 

 

 



به کمیته امداد حمله شد!
نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391
ساعت : 14:19
نویسنده : hamed

به کمیته امداد حمله شد!

 



gooooooooooooooogle
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 19:18
نویسنده : hamed




ساعت : 18:55
نویسنده : hamed

 

 



ساعت : 18:52
نویسنده : hamed

تبادل لینک

 

 
 



بازی فلش : ضربه آزاد
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 18:46
نویسنده : hamed

 7u5

در این بازی شما می بایست با تنظیم زاویه ، ارتفاع ، قوص و قدرت توپ را از دیوار دفاعی حریف عبور داده و وارد دروازه کنید.

 

شـــــــروع بـــــــازی




کودک درون
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 18:43
نویسنده : hamed

 

  •  

 




مستر‌بین با سینما خداحافظی کرد
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 18:43
نویسنده : hamed

 

  •  

 به گزارش مجله اینترنتی آی آر هیت، «روآن اتکیسنون»، ازیگر نقش «مستر بین» در مصاحبه اخیر خود گفت: دیگری از بازی در چنین نقشی لذت نمی‌برم و از این بابت کمی ناراحت و شرمنده‌ام.

azadnegar pazel3456 مستر‌بین با سینما خداحافظی کرد

«اتکینسون» گفت: «مستر بین» به پایان راه نزدیک شده است، از این پس می‌خواهم به نقش‌های جدی‌تر بیاندیشم.

این بازیگر ۵۷ ساله در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت: دارم برای اولین نقش جدی‌ام ‌که بازی در تئاتر «Quartermaine’s Terms»‌ به کارگردانی «سیمون گری» است، خودم را آماده می‌کنم.

 

وی افزود: شخصیت «‌مستر‌ بین» مرا به موفقیتی جهانی رساند ولی با توجه به اینکه سنم افزایش یافته و هم به لحاظ فیزیکی قدرتم کاهش یافته و هم روحیه طنز و کودکانه در من کاهش یافته، بازی در چنین نقش طنز و کودکانه‌ای برای من کمی ناراحت‌کننده است.

این بازیگر انگلیسی متذکر شد: اینکه در پنجمین دهه زندگی‌ات باشی و مانند کودکان رفتار کنی چندان شایسته نیست، در این سن شما باید بیشتر مراقب باشید.

وی گفت: در آینده بیشتر بر صحنه تئاتر ظاهر خواهم شد، چون در اینجا احساس راحتی بیشتری می‌کنم و مطمئنم که در آینده در این عرصه نیز موفق خواهم بود.

نمایش «Quartermaine’s Terms» قرار است از ۸ تا ۱۲ ژانویه در سالن «رویال برایتون» و از ۱۴ ای ۱۹ ژانویه در سالن نمایش «رویال بث» به اجرا درآید.




اشتباه فاجعه بار خلبان + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 18:40
نویسنده : hamed

خلبان چینی به اشتباه هواپیمای مسافربری را به جای اینکه روی باند فرودگاه شانگهای فرود آورد روی یک دریاچه در اطراف این دریاچه فرود آورد. قایق های ساحلی موجود در این دریاچه و یک تیم نجات چینی بلافاصله به نجات مسافران اقدام کردند و آنها را نجات دادند.

 




تصاویری از تفریح عجیب اعراب پولدار!
نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391
ساعت : 18:38
نویسنده : hamed

 

  •  

 جوانان عربستان سعودی در نزدیک یکی از شهرهای جنوب این کشور به نام ابها به تفریح عجیبی با استفاده از سنگ و خودروهای لوکس می پردازند.

تصاویری از تفریح عجیب اعراب پولدار!

تصاویری از تفریح عجیب اعراب پولدار!

 

 



ساعت : 18:37
نویسنده : hamed

 این لاستیکهای نوآورانه بدون هوا برای دوچرخه ، بادوام و سبک هستند و هرگز صاف و ساییده نمیشوند .

این لاستیکها توسط برایان راسل مخترع چرخهای بازگرداننده انرژی ، طراحی شده است.

لاستیکی که بر روی این چرخها کشیده است متشکل از میله هایی قابل تنظیم با بافت کربن هستند که همانند فنر عمل میکنند.

لاستیک بدون هوا بدین معنا که دیگر خبری از سوراخ شدن ؛ خراب شدن و یا خالی شدن باد لاستیک نیست ، در نتیجه بیشتر زمان خود را صرف دوچرخه سواری کنید و زمان کمتری را در ایستگاههای تعمیر دوچرخه بگذرانید .

 



عکس بسیار تأثیر گذار در عربستان + عکس
  • مربوط به موضوع »

 




عکس هایه جدید مدل شلوار
نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391
ساعت : 12:0
نویسنده : hamed
 



عکس جدید ماشین پرنده 1 نفره
نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391
ساعت : 11:57
نویسنده : hamed
 



ساعت : 10:35
نویسنده : hamed

دانلود ACDSee Video Converter Pro v3.0.24 - نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی HD

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی بین تمامی فرمت های رسانه ای محبوب می باشد که قادر است عمل تبدیل را با سرعت بالا و بهترین کیفیت انجام دهد. این نرم افزار مبدلی ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد. تبدیل همزمان چند فایل به فرمت های مختلف، استخراج صدا از ویدئو، پشتیبانی از فرمت های فایل پخش در گوشی های تلفن همراه، به اشتراک گذاری آنلاین ویدئوها، تنظیم خروجی با کیفیت و اندازه تصویر دلخواه، ریپ و رایت بر روی انواع دیسک ها، استخراج از دی وی دی ها، مشاهده پیش نمایش ویدئوها، تنظیم صدا، ویرایش ویدئوها و ده ها قابلیت دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. با استفاده از ACDSee Video Converter Pro می توانید ویدئوهای با کیفیت بالا 720p و 1080p را با بهترین کیفیت به تمامی فرمت های محبوب برای پخش در تلفن های همراه تبدیل کنید.

 

 



ساعت : 10:33
نویسنده : hamed

دانلود CyberLink AudioDirector Ultra v3.0.2030 - نرم افزار تولید و هماهنگ سازی موزیک مناسب برای ویدئوها

CyberLink AudioDirector یک برنامه کاربردی حرفه ایست که به منظور ضبط، برش، بازسازی، trim و افزایش صدای دیجیتال هر دو دسته فایل های صوتی و یا ترک های صوتی در ویدئو های وارد شده ی شما طراحی شده است. همچنین شما می توانید افکت های مختلفی را بر روی صوت اعمال کنید، صدا را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید و نیز از چندین منبع، صدا را داخل یک فایل، میکس کنید. می توانید فایل خروجی را از طریق DirectorZone به اشتراک بگذارید. DirectorZone یک سرویس وبی است که اجازه می دهد تا کلیپ های صوتی ایجاد شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید، بنابراین می توانید از آن ها در صوت های خود استفاده کنید.

 



ساعت : 10:21
نویسنده : hamed


آیا می دانید توپ زیر کدام کلاه یا بشکه قرار دارد؟ بازی where is the ball deluxe یک بازی کاملا واقعی و جالب است. این بازی زیاد سخت نیست اما نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد. نحوه بازی به این صورت است که شما باید رد یک توپ را دنبال کنید و ببینید زیر کدام کلاه یا بشکه قرار می گیرد و بعد از آن کلاه یا بشکه ای که می دانید توپ در زیر آن پنهان شده است را انتخاب کنید، در صورتی که درست حدس زده باشید به مرحله بعد راه پیدا می کنید.

 

 

 



تصاویر زیبای درخت ارایی
نوشته شده در یک شنبه 5 آذر 1391
ساعت : 17:35
نویسنده : hamed

گروه اینترنتی ایران ناز




عکس هایه از زنان ایرانی در تهران
نوشته شده در یک شنبه 5 آذر 1391
ساعت : 17:33
نویسنده : hamed

1289791708_shabhaye-tehran-4.jpg