پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:43
نویسنده : hamed

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Jigsaw Mansion 2 مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی زیبا می توانید پازل های مختلف و جالب را تکمیل کرده و مراحل متنوع بازی را پشت سر بگذارید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 



ساعت : 16:41
نویسنده : hamed

تم جذاب و بسیار دیدنی Liverpool FC Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم زیبا مورد قبول شما عزیزان و طرفدران تیم فوتبال لیورپول انگلستان واقع شود.

 



ساعت : 16:39
نویسنده : hamed

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Snuggle Truck 1.1 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست حیوانات مختلف را پشت ماشین سوار کرده و از موانع و جاده های پست و بند عبور کرده و کاری کنید که حیوانات به بیرون از ماشین پرتاب نشوند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

 

 



دانلود بازی Labyrinth v1.5 - گوی و چاله ها
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 15:45
نویسنده : hamed

Labyrinth نام بازی جذاب و شناخته شده ای است که در آن کاربر باید با استفاده از شتاب سنج گوشی تلفن همراه خود گوی را از میان چاله هایی که در بازی تعریف شده اند عبور داده و به مقصد نهایی برساند. این بازی که فوق العاده جذاب می باشد با توجه به حجم مناسب و استفاده آسان می تواند ساعت ها همه کاربران را سرگرم کند اما دقت و سرعت عمل بسیار بالا مهم ترین نکته ای است که کاربران باید در استفاده از این بازی مد نظر داشته باشند.
نسخه ی کامل و جدید این بازی که شامل مراحل بسیار زیادی است را آماده کرده ایم تا کاربرانی که تلفن همراهی با شتاب سنج و سیستم عامل اندروید در اختیار دارند از انجام این بازی نهایت لذت را ببرند.

 



ساعت : 15:42
نویسنده : hamed

 

جدیدترین نسخه از بازی مسابفات موتور سواری به تازگی عرضه شده است. نهایت هیجان در محیطی فوق العاده جذاب که لذت یک مسابقه جذاب موتورسواری را با موتور سوپربایک برای کاربران تداعی خواهد کرد. SBK Generations که تنها چند روز از انتشار آن می گذرد با گرافیکی بهبود یافته نسبت به قبل ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای موتورسواران و تغییر در پیست ها قدم به سیستم های رایانه ای کاربران می گذارد.
همه چیز برای گیمرهای حرفه ای آماده شده تا تجربه ای متفاوت در موتورسواری و شبیه سازی آن ها را داشته باشند ؛ اضافه شدن لیگ های معروف در مسابقات و بهبود جلوه های بصری از دیگر خصوصیاتی هستند که در ویرایش جدید این بازی جذاب دیده می شوند. منوها ، کاراکترهای بازی ، موتورها ، جلوه های ویژه ای برخوردها و تصادفات همه و همه با انجام یک سری تغییرات با بهبود چشم گیری رو به رو شده اند تا هیجان را دو چندان کنند. 220 موتور سوار ، 16 مدل جاده و 9 کارخانه تولید موتور با برندهای مختلف هم جزئیات را تشکیل می دهد.
بازی طوری پیاده سازی شده که به 9 صورت مختلف می توان بازی را انجام داد ؛ تک نفره و چند نفره و چند مدل دیگر که به انتخاب کاربر اجرا خواهد شد از موارد دیگری هستند که می توان به وضوح در این بازی مشاهده کرد. جام های قهرمانی در مسابقات آماده شده اند تا پس از دریافت این بازی از آسان دانلود و کمی هم تمرین و دقت ، شما را به نقطه اوج در این بازی فوق العاده جذاب برسانند.

 

 



ساعت : 15:35
نویسنده : hamed

 

نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.مایکروسافت قبلا نسخه Consumer Preview را بصورت مجانی برای دانلود معرفی کرده است تا بتواند از طریق فیدبک ها و گزارشاتی که کاربران و افراد آگاه از مشکلات و باگ های احتمالی ارسال میکنند، آنها را برطرف کرده و بتواند نسخه اصلی این ویندوز را با کمترین مشکل و ایرادی عرضه کند. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.

 



ساعت : 15:29
نویسنده : hamed



ساعت : 12:31
نویسنده : hamed

وقتي پاي يكي از محصولات Corel در ميان مي آيد كاربر ناخودآگاه منتظر محصولي فوق العاده مي شود هرچند كه شايد اين محصول را سال ها باشد كه Corel توليد مي كند اما اين شركت آنقدر قدرتمند است كه حتي به روزرساني هاي آن هم چشم هر كاربري را به سمت خود مي كشد. يكي از جدي ترين رقيبان براي Photoshop كه PaintShop Pro نام دارد. نرم افزاري فوق العاده كه به واسطه به روز رساني و تغيير محيط كاربري به راحتي هم قابل استفاده و بهره گيري بوده و امكانات بسيار جديدي را هم ارائه مي دهد.
مديريت كامل برروي انواع مختلف فرمت ها از انواع عكس ها گرفته تا فرمت هاي رايجي كه براي فايل هاي صوتي و تصويري استفاده مي شوند اولين نكته ي مهمي است كه در خصوص اين CorelPaintShop Photo Pro به چشم مي آيد. ويرايشگر بسيار حرفه اي و قدرتمندي كه براي تصاوير در اين نرم افزار گنجانده شده از گذشته به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي كاربران مطرح بوده است و بسياري از كاربران حرفه اي ترجيح داده اند كه اين نرم افزار را به عنوان ويرايشگر تصاوير خود انتخاب كنند چراكه علاوه بر سهولت در عملكرد نرم افزار تقريبا تمامي ابزارهاي لازم براي ويرايش و تدوين را كنار هم جمع كرده است. استفاده از نهايت كيفيتي كه امروزه به اسم HD شناخته مي شود يكي ديگر از خصوصياتي است كه در نسخه جديد به آن بسيار توجه شده است. وجود صدها افكت در زمينه هاي مختلف براي ويرايشگر تصاوير امري است كه هيچ گاه نمي توان به سادگي از آن عبور كرد چرا كه كاربران حرفه اي بسياري از كارها را براي زيباتر جلوه دادن كار خود با استفاده از همين افكت ها انجام مي دهند. نمايش تصاوير موجود در سيستم و مديريت كامل آن ها ، پشتيباني از انواع دوربين هاي ديجيتالي و فرمت هايي كه در آن ها استفاده مي شوند كه از مهم ترين آن ها مي توان به RAW اشاره كرد، قابليت Import فايل هاي چندرسانه اي ، قابليت به اشتراك گذاري فايل هاي چند رسانه اي به صورت اسلايدشو هاي جذاب و ديدني ، ساخت انواع آلبوم هاي ديجيتالي و كارت هاي تبريك به صورت HD و در نهايت امكان رايت مستقيم برروي لوح هاي فشرده يا به اشتراك گذاري در سايت هاي آنلاين از مهم ترين خصوصيات CorelPaintShop Photo Pro محسوب مي شوند. اين نسخه به صورت كاملا كرك شده برروي سرور آسان دانلود قرار داده شده است تا شما كاربراني كه هميشه اين نرم افزار را به عنوان اولين انتخاب خود مي دانسته ايد باز هم نسخه جديد و كامل تر آن را دريافت كرده و از امكانات فوق العاده آن نهايت استفاده را ببريد.

 



ساعت : 11:33
نویسنده : hamed

با گسترش تولید دیسک و بالا رفتن حجم اطلاعات تعداد دیسک های موردنیاز و نیز حجم اطلاعات لازم برای هرکس تا حد زیادی بالا رفته و همین مساله باعث شده تا موارد مختلفی در ایجاد اشکال در اطلاعت دخیل باشند. برای اینکه بتوان اطلاعات را بازگردانی کرد روش ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارد که نام یکی ازآنها AnyReder  میباشد. Any reader نام نرم افزاریست که برای کپی کردن فایل های اسیب دیده و دارای مشکل از روی درایو یا دیسک و یا شبکه های مرتبط و یا تبدیل فایل های آسیب دیده به فایل های بی مشکل به کار میرود. پس از ورود به برنامه قابلیت های برنامه شرح داده شده که براساس ان این نرم افزار میتواند از روی Flash دیسک ها و دیسک های رایج مثل Cd dvd Bluray و هم چنین شبکه های lan  و .... فایل های اسیب دیده را بازگردانی کند.
در منوی اصلی برنامه ۴ تنظیم برای شما وجود دارد:
Copy files from damaged drive: این قسمت فایل های شمارا که به دلیل مواردی مثل bad sector یا اسیب فیزیکی و یا.... دارای مشکل شده را بازگردانی میکند.
پس از انتخاب این گزینه لیست درایوهای شما نمایش داده میشود و پس از انتخاب درایو مورد نظر شما باید محل ذخیره سازی انرا مشخص کنید سپس باید حالت بازیابی را انتخاب کنید که این موارد بین سرعت و کیفیت متغییر است گاهی نیاز دارید با سرعت زیاد ولی کیفیت پایین بازگردانی فایل شما بازگردانی شود که گزینه Fast speed  را باید انتخاب کنید.
حالت پیشنهادی برنامه در کیفیت مطلوب قرار دارد . شما نیز میتوانید تعداد مراجعات برای خواندن یک bad sector  را انتخاب کنید و هم چنین امکان رد کردن و صرف نظر از یک sector bad نیز وجود دارد
در قسمت بعدی یعنی Read data off damaged cd/dvd/blueray/hddvd امکان خواندن و بازگردانی فایل از روی موارد نام برده وجود دارد.
پس از ورود به این گزینه ۳ تنظیم برای شما وجود دارد:
copy file: که رایج ترین کاربرد ان است برای کپی کردن فایل از دیسک اسیب دیده که با انتخاب این گزینه لیست درایو های مربوط به دیسک نمایش داده میشود و سپس با انتخاب هریک و محل ذخیره سازی ان و نوع بازیابی به مرحله بازیابی میرود
Copy disk iamgeISO: این قسمت مربوط به image  هایی که از دیسک گرفته میشود دارد که فیال های اسیب دیده انرا بازگردانی میکند.
Read music Cds: این قسمت مستقلا مربوط به بازگردانی موزیک ها از دیسک های موسیقی شما میباشد
Copy files across an unstable network: این قسمت هنگامی مورد استفاده میشود که شما در شبکه ( lan  یا بیسیم و یا...) دچار اختلال در انتقال شده اید.
قسمت جالب و کاربردی دیگر این برنامه merge broken files  میباشد که به این صورت عمل میکند که اگر شما دو فایل دانلود شده نیمه و یا دو فایل دارید که یکی تغییر یافته و یا مشکل دار شده است و یا دوفایل خراب در یک موضوع دارید ابتدا ادرش ان ۲ فایل را به برنامه داده و این برنامه خودش این دورا ادغام میکند تا فایل خارج شده بهترین حالت اجرایی را داشته باشد.
این برنامه نیز قابلیت این را دارد تا زبان های بسیاری را مثل فارسی و یا عربی پشتیبانی کند که در قسمت تنظیمات قابل تغییر است.

 



ساعت : 11:31
نویسنده : hamed

 

پس از ارائه موفق مجموعه بازی های Angry Birds و پس از مدتها انتظار کاربران این بازی بلاخره نسخه جدید و جذاب پرندگان خشمگین با نام پرندگان خشمگین فضانورد می شوند ارائه شد. موضوع این قسمت از بازی جذاب پرندگان خشمگین از جایی شروع میشود که پس از ربوده شدن تخم مرغ پرندگان توسط پنجه غول، در یک تعقیب و گریز طولانی توسط پرندگان عصبانی وارد کهکشان جدید میشوند. در این بازی شما در فضای کهکشانی در خارج از زمین قرار گرفته و به مبارزه با خوک های فضایی میپردازید. قابل نصب بر روی گوشی های Apple: iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad

 



صفحه قبل 1 ... 82 83 84 85 86 ... 88 صفحه بعد