پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:16
نویسنده : hamed

PostworkShop Pro با وجود استفاده آسانی که دارد یکی از ابزارهای قدرتمند تغییر و ویرایش تصویر می باشد که با به کارگیری آن شما می توانید سبک مخصوصی برای خود مشخص کنید. این نرم افزار ابعاد تازه ای را برای خلاقیت طراحان حرفه ای و هنرمندانی که می خواهند نگاه متمایزی به اثر هنری خود بدهند، فراهم می کند. شما تنها با چند کلیک ساده خواهید توانست تصاویر خود را به تصاویر 2D و یا 3D render داخل یک نقاشی رنگ و روغن، آبرنگ، نقاشی پاستل، نقاشی با مداد، انتزاعی و یا یک عکس قدیمی، انتقال دهید. در این برنامه بیش از 400 استایل آماده وجود دارد که علاوه بر استفاده از آن ها می توانید استایل منحصر به فردی نیز برای خود ایجاد کنید. همچنین شما قادر به تبادل دیتا بین نرم افزارهای استاندارد گرافیکی (مانند Adobe Photoshop) نیز خواهید بود.

 

 



ساعت : 18:13
نویسنده : hamed

ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که حواستان به زبان انتخابی کیبورد نبوده و اشتباهاً به جای انگلیسی فارسی تایپ کنید و بالعکس، به عنوان مثال شروع می ‌کنید به تایپ "سلام" و متوجه می شوید که کلمه نامفهوم "sghl" را نوشته اید! برای اینکه مجبور به پاک کردن متن و تایپ مجدد عبارت صحیح نباشید، می توانید از برنامه Ochepyatka استفاده کنید. Ochepyatka شما را قادر می سازد تا اشتاباهات تایپی ناشی از درست نبودن زبان کیبورد و یا روشن بودن Caps Lock در جا به جا نوشتن حروف بزرگ و کوچک انگلیسی (به عنوان مثال تبدیل عبارت "hELLO wORLD" به "Hello World") را تنها در عرض چند ثانیه برطرف نمایید. برنامه در پس زمینه ویندوز اجرا می شود و شما می توانید تنظیمات آن را برای تعیین کلیدهای میانبر دلخواه، تغییر دهید.

خوبی این برنامه این است که نسبت به کیبورد فعلی شما تصمیم می‌گیرد که چه حرفی باید با چه حرفی عوض شود (البته یک مشکل هم وجود دارد و آن اینکه در مواردی مثل "ریال" که همان Shift+R است با مشکل مواجه می‌شود).

 



ساعت : 17:12
نویسنده : hamed

n7player Music Player یک پلیر قدرتمند برای موبایل است. پخش فایل های با فرمت mp3, mp4, m4a, ogg, wav, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+), flac (3.1+), aac، نمایش رقص نور، تنظیم اکولایزر و بسیاری دیگر از ویژگی های این برنامه می باشد.

 

 



ساعت : 17:0
نویسنده : hamed

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

 

 



مدیریت حرفه ای بر DVDها با DVD-Ranger 4.2.0.1
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 16:58
نویسنده : hamed

یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد  در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

 

 



ساعت : 16:56
نویسنده : hamed

با ChrisTV Online Premium Edition 7.30 شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد.

 

 



ساعت : 16:54
نویسنده : hamed

مجموعه ۵٠ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

 

 



ساعت : 16:53
نویسنده : hamed

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

 



دانلود بازی SBK Generations برای PC
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 16:49
نویسنده : hamed

بازی SBK Generations را می توان بهترین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری در دنیا دانست که جدیدترین نسخه ی آن یعنی SBK Generations به تازگی برای PC ، ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 منتشر شده است . با این بازی می توانید ۴ فصل آخر سابقات جهانی SBK را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده اند . این بازی با بیش از ۲۲۰ راننده ، ۶۰ نوع موتور مختلف ، ۱۴۰ تیم و …. عرضه شده است تا یک بار دیگر ثابت کند که بهترین شبیه ساز موتور سواری است ! می توانید از رده های پایین تر از سال ۲۰۰۹ مسابقات خود را شروع کنید و با پیروزی در مسابقات ، در انتظار قهرمانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ باشید .

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows® 7

Processor: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 (3 GHz or better recommended)

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7

Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant

تصاویری از محیط بازی:

SBK Generations s2 smal دانلود بازي SBK Generations براي PC SBK Generations s1 smal دانلود بازي SBK Generations براي PC

SBK Generations s4 smal دانلود بازي SBK Generations براي PC SBK Generations s3 smal دانلود بازي SBK Generations براي PC

 

 



دانلود بازی Mad Riders برای PC
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 16:46
نویسنده : hamed

Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows® 7

Processor: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 (3 GHz or better recommended)

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7

Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant

 

تصاویری از محیط بازی:

Mad Riders s2 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s1 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

Mad Riders s4 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s3 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

Mad Riders s6 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC Mad Riders s5 smal دانلود بازي Mad Riders براي PC

 

 



صفحه قبل 1 ... 81 82 83 84 85 ... 88 صفحه بعد