پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:44
نویسنده : hamed

گوگل کروم ( Google Chrome) یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد. در ابتدا نسخهٔ آزمایشی آن برای کاربران نرم‌افزار سیستم‌عامل ویندوز در یک‌صد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و رایانهٔ اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع خواهد کرد. موتور  این مرورگر نرم‌افزار آزاد وب‌کیت (WebKit) است. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome:

- سرعت بالا در بارگزاری صفحات


- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)


- امنیت بالا در محیط نا امن

اینترنت

- جلوگبری از خطرات احتمالی SpyWare ها و دزدان


- جلوگیری از باز شدن صفحات

تبلیغ

اتی بی مورد (PopUp - Blocker)


- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی


- زیبایی در طراحی


- دارای پوسته های مختلف

 



ساعت : 19:58
نویسنده : hamed

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،افتخار این را داریم که با یکی از قویترین دیکشنری های جهان در خدمت شما کاربران هستیم. دیکشنری Random House Webster's Unabridged Dictionary به قول مجله PC Magazine "مادر تمامی دیکشنری های انگلیسی-آمریکایی جهان است".این دیکشنری با داشتن بیش از 315000 لغت و نوشته، 2400 تصویر کمکی و 12000 تلفظ دقیق از بهترین دیکشنری های انگلیسی-آمریکایی حال حاضر جهان است.این دیکشنری به خودی خود یک پک آموزشی زبان نیز محسوب می شود.زیرا با داشتن بیش از 12000 تلفظ ضبط شده در بهترین لایبرری های زبان کمک شایانی در بهبود تلفظ آمریکایی می کند.تمامی لغات این فرهنگ لغت انگلیسی-آمریکایی غنی دارای چندین مترادف،متضاد و ... است.علاوه بر اینها داشتن چندین هزار ضرب المثل و عبارت از دیگر مزایای این دیکشنری است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
دارای 315000 لغت و نوشته
دارای 2400 تصویر کمکی و 12000 تلفظ دقیق
دارای چندین مترادف،متضاد برای هر لغت
استفاده ی آسان و سریع
و...

 



ساعت : 19:50
نویسنده : hamed

 

 

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 224:
- تجارت الکترونیک، فاقد آمار رسمی و فرهنگ‌سازی
- ما که خسارت نگرفتیم، شما چه طور؟
- رقیب جدید اینتل و AMD
- مثل آب خوردن هک می‌شویم
- صدای بازارگسترش می‌یابد
- یک ضربه به میخ، یک طعنه به نعل
- سقوط امنیت
- تبلت‌های 7 اینچی، اولین گام گوگل با کفش‌های موتورولا
- بازگشت یا اخراج همیشگی!
- فناوری دکتر می‌شود
- پیش از این ارزان؛ این دفعه گران!
- هم مردم می‌فهمند و هم ما!
- تحلیل خلاقیت‌ها
- حذف پوشه‌هایی که حامل ویروس هستند (قسمت دوم)
- مهندسی الکترونیک در آندروید
- جدال با ماشین‌های غول‌پیکر
- فایل‌های خود را با بارکد دریافت کنید!
- جدول شماره 224
- بازی، سیب‌ها نمی‌افتند
- بازی، ماجرای پختن آش
- بازی، جنگ تا درهای دوزخ
- و ...

برای دانلود رایگان ضمیمه بایت روزنامه خراسان از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

 
 



دانلود کتاب هوش مصنوعی
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 19:48
نویسنده : hamed

نام کتاب: هوش مصنوعی
نویسنده: استوارت راسل
تهیه کننده: مجتبی پورمحقق
تعداد صفحات: 277
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
هوش مصنوعی یا هوش ماشینی را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر. کتاب هوش مصنوعی حاضر توسط استوارت راسل و پیتر نورینگ نوشته شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "هوش مصنوعی " از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



دانلود کتاب آموزش گیتار بیس
نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391
ساعت : 19:47
نویسنده : hamed


نام کتاب: آموزش گیتار بیس
نویسنده: پوریا مفتون
تعداد صفحات: ۱۳۸
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این کتاب سعی شده با بیانی کاملا ساده به موضوع های مورد بحث پرداخته شود و در صورت نیاز تمریناتی در جهت تفهیم بهتر برای هنرجو مطرح شود و با شناخت کلی از مفاهیم ، حروف و علایم اختصاری که دانستن آن برای نوازنده ضروری میباشد به عنوان سکوی پرتاب عمل کرده و هنرجو را با اطلاعات اولیه مورد نیازش از مرحله آموزش پایه توانایی نوازندگی تحقیقی ،روی قطعات آهنگسازان مختلف ( گیتار بیس ) سوق داده باشم. امیدوارم کوششهای این حقیر توانسته باشد در راه عشق به ذات هنر و هنرمند حقیقی ثمربخش واقع شود
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش گیتار بیس" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ساعت : 19:44
نویسنده : hamed

دی‌جِی کوتاه شدهٔ دیسک‌جوکی به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و همآمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ساخت آهنگ های دی جی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Native Instruments Traktor Pro استودیویی کامل برای آهنگ سازان دی جی است.با بهره گیری از محیط اشباع شده ی پر از امکانات و ابزار های مختلف این نرم افزار می توانید افکت ها و جلوه های مختلف اهنگ سازی دی جی را بر روی آهنگهای پیشتر ضبط ‌شده پیاده سازی کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش و با چندین افکت آماده ی صوتی میکس نمائید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
ساخت حرفه ای آهنگ های دی جی
دارای چندین نمونه آهنگ میکس شده ی پیش فرض
دارای ابزار ها و افکت های مختلف
کیفیت بسیار بالا در میکس
پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی
و...

 



ساعت : 19:40
نویسنده : hamed

رایگان‌افزار یا نرم ‌افزار رایگان به نوعی از نرم‌افزار اطلاق می‌شود که استفاده از آن رایگان است. این مفهوم در برابر نرم‌افزار تجاری تعریف می‌شود که اصولا به کاربر برای سود فروخته می‌شود. نرم‌افزار رایگان با نرم‌ افزار آزاد (free software) کاملاً تفاوت دارد و نباید اشتباه شود،زیرا حقوقی مانند حق توزیع مجدد یا دخل و تصرف در کُد در نرم‌افزار رایگان برای مصرف کننده وجود ندارد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود مجموعه ی صد نرم افزار برتر رایگان را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. مجموعه ی Top 100 Freeware Software شامل بهترین و جدیدترین ورژن نرم افزار های رایگان به صورت طبقه بندی شده است.این پک شامل مجموعه نرم افزار های Archiver, Browsers, Communication, Drive, Graphics, Internet, Multimedia, Network, Office, Different, P2P, System و Utilities می باشد.
برای دانلود مجموعه و مشاهده لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ساعت : 18:29
نویسنده : hamed

 

اسکرین سیور Kuler Clock ScreenSaver ساعت زیبایی دیجیتالی را با نمایش ساعت، دقیقه و ثانیه و به صورت ذرات رنگی در حال فرو ریختن، در صفحه مانیتور شما ایجاد می کند. زمانی که سیستم شما به حالت بکارگیری محافظ صفحه نمایش می رود، این اسکرین سیور زمان دقیق را به شیوه ای جذاب به شما نمایش می دهد.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- نمایش زمان


- کیفیت بسیار مناسب در طراحی این محافظ صفحه نمایش


- به روزرسانی خودکار ساعت دیجیتالی به واسطه ارتباط با

اینترنت

- رنگ های متنوع


- و ...

 



ساعت : 18:26
نویسنده : hamed

ICL-Icon Extractor یک نرم افزار جامع و کامل در زمینه استخراج آیکون برنامه ها، فولدر ها، فایل ها و ... در محیط ویندوز و همچنین جستجوی آیکون مورد نظر در کتابخانه ها، آرشیو ها و مجموعه های آیکون موجود در وب می باشد. شما می توانید پس از دست یافتن به آیکون مورد نظرتان آن را در فرمت های ICO، PNG، JPG، CUR، GIF، XPM and BMP، اندازه های 16x16، 32x32، 48x48، و حالت های 16 Colors، 256 Colors یا True Color ذخیره کنید. شما می توانید توسط این برنامه آیکون ها را بر اساس نوع رنگ، اندازه و یا سایر ویژگی های آن ها مرتب نموده تا دسترسی سریعتر به آن ها داشته باشید. همچنین این برنامه امکان حذف آیکون های تکراری و آرشیو کردن آن ها بصورت ZIP  را فراهم می کند.

 

 

 



ساعت : 18:20
نویسنده : hamed

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

 

 



صفحه قبل 1 ... 80 81 82 83 84 ... 88 صفحه بعد