پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:49
نویسنده : hamed

این بار در سایت دانلود ها تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

 

 

 

 



ساعت : 10:47
نویسنده : hamed

حتما شما نیز اسم اپلیکیشن Instagram را شنیده اید. نرم افزاری فوق العاده و بسیار محبوب که توسط آن می توانید افکت های جذاب و بسیار زیبایی را به عکس هایتان اضافه کنید و سپس این عکس ها را به سادگی بین دوستان و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Instagram دارای افکت های متنوع و امکانات بسیار جالبی می باشد. برای اجرای این نرم افزار نیازمند سیسیتم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید. پیشنهاد می کنیم حتما Instagram را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Burning Clock 1.0
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 10:41
نویسنده : hamed

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Burning Clock Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

 

 



ساعت : 10:38
نویسنده : hamed

در زمینه طراحی وب نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که کاربران بسته به سلیقه و امکاناتی که نیاز دارند از برند مشخصی بهره می گیرند. یکی از این نرم افزارها که بدون دانستن حتی یک خط از زبان های برنامه نویسی تحت وب قابلیت طراحی سایت هایی زیبا و جذاب را به کاربران می دهد PhotonFX Easy Website Pro نام گرفته است. ابزار ساده اما کارآمد که در محیط Design همه کارها را انجام می دهد و در پس پرده کدهای مربوط به طراحی را می نویسد. طرح های آماده فراوانی که در این ابزار گنجانده شده سبب افزایش کارآیی کاربران و البته خود نرم افزار هم می شود چرا که می توان با ایده برداری از همین طرح ها و اضافه کردن سلیقه شخصی تمامی محتویات یک صفحه وب را ویرایش و اعمال نظر نمود.
استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها ، سازگاری با انواع زبان های برنامه نویسی ، قابلیت اضافه کردن انواع Object ها به صفحات وب ، قابلیت ویرایش به صورت کدنویسی و ده ها قابلیت دیگر که کاربران در نسخه ی جدید PhotonFX Easy Website Pro می توانند آن ها را مشاهده کنند امکاناتی هستند که به کاربران اجازه یک طراحی وب حرفه ای را می دهند. نسخه جدید و کامل این ابزار به تازگی منتشر شده است ؛ ما هم ترجیح دادیم این نسخه را برروی سایت قرار دهیم تا احتمالا شما کاربرانی که قصد طراحی صفحات وب را دارید با دانلود و نصب آن از امکانات فراوان این ابزار بهره بگیرید.

 

 



ساعت : 10:36
نویسنده : hamed

حیوانات همیشه برای ما جذاب هستند. در هر شکل و قیافه که باشند جلب توجه می کنند بخصوص اگر به صورت کارتونی باشند. یادآور دوران کودکی و لحظه های شیرین زندگی بدون دغدغه. مجموعه ای که قصد داریم آن را به شما دوستان عزیز تقدیم کنیم یکسری تصاویر زیبا از حیوانات است که بصورت کارتونی و در قالب فایل وکتور طراحی شده است.
فرمت فایل بصورت EPS و کاملا قابل ویرایش و اصلاح است.به امید لحظه های بهتر با مطالب جذاب تر برای شما دوستان عزیز.

 



ساعت : 10:33
نویسنده : hamed

فکر می کنید توی این گرمای تابستان چی بیشتر میچسبه؟ بله به نظر من یک نوشیدنی میوه ای سرد که آدم را واقعا سرحال میاره. پس فرصت رو از دست ندهید و حتما خودتان را به یک نوشیدنی طبیعی دعوت کنید.ماهم برای اینکه میل شما را بیشتر کنیم یک مجموعه از تصاویر نوشیدنی میوه ای را به شما هدیه می کنیم. کلیه تصاویر در اندازه های بزرگ و با کیفیت حداقل 300dpi به شما ارائه می شود. امید است مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.

 

 



ساعت : 10:30
نویسنده : hamed

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

 

 



ساعت : 10:27
نویسنده : hamed

با نرم افزار MUHD Widget Tile محیط جذاب و سرگرم کننده را در موبایل خود تجربه کنید. با استفاده از این ویجت میتوانید مجموعه دلخواه از ویجت های شخصی و مورد علاقه خود را در کنار هم نمایش دهید. ویجت هایی مانند ساعت، تاریخ، آب و هوا و ویجت های شبکه های اجتماعی و... را که امکان تعیین رنگ، اندازه فونت، ویبره و صدا را برای هر کدام داشته باشید. این نرم افزار بسیار جذاب قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا می باشد.

 



ساعت : 10:25
نویسنده : hamed

مدیریت فایل های چند رسانه ای نظیر تصاویر ، موزیک ها و فایل های ویدئویی با استفاده از نرم افزارهایی که در این زمینه موجودند علاوه بر این که فوق العاده آسان می شود جذاب تر از گذشته هم خواهد شد. نرم افزارهایی که علاوه بر مرور و مدیریت ، امکانات فراوان دیگری هم در اختیار کاربران قرار می دهند تا به واسط آن کاربران بتوانند به صورت حرفه ای فایل ها را مدیریت ، دسته بندی و گاهی هم با خلاقیت خود خروجی های جدیدی را خلق کنند. Phase One Media Pro یکی از همین نرم افزارهای فوق العاده کامل است که مدیریت فایل های چندرسانه ای را بر عهده می گیرد. شناسایی و سازگاری با اکثر فرمت های رایج و دوربین های عکاسی و همچنین فیلمبرداری دستان کاربر را برای مدیریت هر مدل فایلی باز خواهد کرد.
واسط کاربری فوق العاده ای که این ابزار دارد کار را برای کاربران بسیار ساده و آسان خواهد کرد. مدیریت تصاویر ، ویرایش تصاویر به صورت ساده و حرفه ای ، مدیریت رنگ ها ، ساخت اسلایدشو ، Presentation های حرفه ای موجود در نرم افزار به صورت پیش فرض ، گالری برای محیط وب و ده ها قابلیت کلیدی دیگر که می توان برای Phase One Media Pro ذکر کرد. با توجه به این که این نرم افزار به تازگی ارائه شده است امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد که مطمئنا با ارائه به روزرسانی های جدید این حجم قابلیت ها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 



دانلود Death Racing v1.02 - بازی موبایل مسابقه مرگ
نوشته شده در پنج شنبه 18 خرداد 1391
ساعت : 10:23
نویسنده : hamed

بازی سه بعدی و هیجان انگیز Death Racing یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های مسابقات جنون سرعت اتوموبیل رانی به حساب می آید که میتوانید از سرعت و قدرت فوق العاده بالا همانند مسابقات فرمول یک از جاده ها، پل ها، ساحل و دریا عبور کرده و با حفظ تعدل در شتاب بالا تمامی موانع را پشت سر بگذارید و از مسابقات اتومبیل رانی لذت کافی را ببرید. این بازی اعتیاد آور قابل نصب بر روی تمامی گوشی های اندرویدی نسخه 2.1 به بالا می باشد.

 

 



صفحه قبل 1 ... 78 79 80 81 82 ... 88 صفحه بعد