پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 1:12
نویسنده : hamed
دانلود Freaky Deaky Flashback v1.0 - بازی موبایل حل معماهای جنایی

در بازی Freaky Deaky Flashback با ما همراه شوید تا شما را با اتفاقات حل نشده ی گذشته آشنا کنیم. در سال های دور اتفاقاتی در شهر به وقوع پیوست که هیچ یک از کارآگاهان نتوانستند عامل این ماجراها را بشناسند. حال شما در این بازی معمایی مامور شده اید تا راز سر به مهر این ماجراهای جنایی را باز کنید و ترس را از مردم دور نمایید.برای شرکت در این بازی سرگرم کننده که با گیم پلی عالی و روان شما را شیفته خود می کند ذهن خود را فعال نمایید و قدرت تمرکزتان را بالا ببرید چرا که ممکن است معماهای این بازی تمامی سلول های مغزیتان را به چالش بکشد.

 



ساعت : 1:10
نویسنده : hamed
دانلود Mozilla Firefox v21.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از

نرم افزار Mozilla Firefox

، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.

 



اگر لامبورگینی بخرید اینجوری تحویل می گیرید!
نوشته شده در یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ساعت : 9:45
نویسنده : hamed

اگر لامبورگینی بخرید اینجوری تحویل می گیرید!

  • لامبورگینی
  • لامبورگینی
  • لامبورگینی

 

  •  

برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب بروید...

 



ساعت : 19:25
نویسنده : hamed



ساعت : 19:20
نویسنده : hamed
دانلود Office 2013 Persian Language Interface Pack x86/x64 - فارسی ساز مجموعه آفیس 2013

مجموعه آفیس تنها محصولی از مایکروسافت بوده که همیشه بدون رقیب توانسته به عنوان محبوب ترین محصول موجود در بازار خواسته های تمامی کاربران را پاسخگو باشد و کاربران میلیونی از این بسته نرم افزاری استفاده می کنند. کاربران فارسی زبان هم جز همین کاربرانی هستند که از نرم افزارهای موجود در بسته آفیس بهره می گیرند و با ارائه نسخه ی 2013 بسیاری از کاربران به استفاده از این نسخه ترغیب شده اند، به تازگی مایکروسافت بسته ای را ارائه کرده تا کاربران فارسی زبان تقریبا تمامی گزینه های موجود در آفیس 2013 را به صورت فارسی مشاهده کنند. فارسی ساز تنظیمات آفیس مطمئنا کمک خواهد کرد تا کاربران بتوانند بهتر گزینه های مورد نیاز را پیدا کنند. این پک تنظیمات نرم افزارهای Excel 2013 ، OneNote 2013 ، Outlook 2013 ، PowerPoint 2013 و Word 2013 را فارسی خواهد کرد. برای کاربرانی که قصد یادگیری تمامی گزینه های موجود در مجموعه آفیس را دارند پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار را دانلود کنند هرچند که شاید برای کاربران حرفه ای استفاده از فارسی ساز آفیس کمی پیدا کردن گزینه های مختلف را با دردسر رو به رو سازد.

 



دانلود کتاب مصور انرژی و حرکت
نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1392
ساعت : 1:20
نویسنده : hamed
 دانلود کتاب مصور انرژی و حرکت
انرژی

در فیزیک و دیگر علوم، یک کمیت بنیادین فیزیکی است. انرژی کمیتی است که برای توصیف وضعیت یک ذره، شیئ یا سامانه به آن نسبت داده می شود. در

کتاب

‌های درسی فیزیک انرژی را به صورت توانایی انجام کار تعریف می‌کنند.


حرکت

در فیزیک به معنی تغییر

مک

ان جسم در ارتباط با زمان است. حرکت در فیزیک از نیرو ناشی می‌شود و با مفاهیم سرعت، شتاب، جابجایی و زمان مرتبط است.


در کتاب مصور حاضر از انتشارات معروف بریتانیکا بیشتر با انرژی و حرکت آشنا خواهید شد.

 



ساعت : 1:18
نویسنده : hamed
دانلود Broadcom Bluetooth Software v12.0.0.4300  - نرم افزار به روز رسانی درایور بلوتوث

Broadcom Bluetooth Software نرم افزار رایگانی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آخرین نسخه از درایور بلوتوث لپ تاپ و یا بلوتوث های USB خود را به آخرین ورژن موجود آپدیت کنید. این نرم افزار مفید ساخت شرکت Broadcom است.

 



ساعت : 1:16
نویسنده : hamed

دانلود Tom and Jerry Tricks & Treats 2012 - دانلود انیمیشن تام و جری

این انیمیشن شامل 20 قسمت از ماجراجویی های تام و جری می باشد که به همراه 2 قسمت bonus منتشر شده است . این بار تام و جری از مصر باستان به ترانسیلوانیا ، از خانه وحشت زده به جنگل خالی از سکنه و غیره سفر می کنند و .....

 

 



ساعت : 14:57
نویسنده : hamed
دانلود بایت شماره 270 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 270:
- لنگر کشتی این بار در کانال سوئز
- وزیر ارتباطات، دوستدار اپراتور چهارم!
- چه کسی تلفن همراه را ساخت؟
- گوشی‌های هوشمند، پرطرفدارترند
- اسکایپ در مترو
- وقتی اصل فراموش شود
- من، واقعا من هستم!
- جاوا روز خوش نمی‌بیند

 



ساعت : 15:20
نویسنده : hamed
دانلود PhotoCrypt Pro v1.4.0.0 - نرم افزار رمزگذاری بر روی عکس، فیلم و آهنگ

PhotoCrypt Pro نرم افزار بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توانید عکس های دیجیتالی شخصی خود را رمزگذاری کرده و با استفاده از پسوردهای انتخابی خود از آن ها محافظت کنید. این برنامه از فرمت‌های عکس JPEG, BMP, PNG, EMF, EXIF, ICON, GIF, TIFF, WMF پشتیبانی می‌کند . از قابلیت‌های مهم دیگر این برنامه پشتیبانی نامحدود از فایل‌های صوتی و ویدئویی می باشد.

 



صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 88 صفحه بعد