پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود PES 2014 Patch فوتبال تکامل حرفه ای
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
ساعت : 11:31
نویسنده : hamed

http://mihandownload.com/pic13/saeed/pes2014.jpg

|دانلود PES 2014 Patch فوتبال تکامل حرفه ای|

||شاهکار میـــــــــــــــــــــــــهن دانلود ؛ کاملا اختصاصی||

این پچ اختصاصی میهن دانلود میباشد و زحماتی زیادی برای تولید آن کشیده شده است.

امکان خرید پستی این بازی و امکان فروش نسخه اصلی بازی


خرید نسخه اصلی بازی اضافه شد PES2014

 
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2014 patch
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
 
 



ساعت : 1:48
نویسنده : hamed

دانلود Ashampoo ClipFisher v1.20 - نرم افزار ذخیره ویدئوهای آنلاینسایت های زیادی وجود دارد که قابلیت پخش آنلاین ویدئو ها را به کاربران می دهند. این سایت ها که اهداف مربوط به خود را دازند هریک با قابلیت هایی متعلق به خود به کاربران این امکان را می دهند تا ویدئوها و فایل های صوتی و تصویری خود را برروی سرور های سایت آپلود نموده و از این طریق فایل مورد نظر را به صورت تماشای آنلاین برای تمامی افراد به اشتراک بگذارند. این گونه سایت ها از زمانی پیشرفت زیادی کردند که سرعت های اینترنت شروع به افزایش چشمگیر خود نمود و بدین صورت بود که حتی بسیاری از شبکه های تلوزیونی ترجیح دادند تا شبکه های خود را به صورت آنلاین هم برای کاربران در اینترنت پخش نمایند.
حتما اکثر کاربران حداقل چندباری با این گونه سایت ها رو به رو شده اند، کلیپ هایی که در این گونه سایت ها موجودند تنها به صورت آنلاین قابل دسترس هستند و قابلیت دریافت ویدئو ها تقریبا امکان پذیر نیست، یا حداقل برای بسیاری از سایت ها این گونه بوده و اگر هم برای سایتی امکان پذیر باشد با با نرم افزارهای خاص و یا ترفندهای مختلف این کار را انجام داد و به صورت عادی چنین قابلیتی وجود ندارد. گاهی پیش می آید که کلیپ یا ویدئو تصویری موجود در یکی از این سایت ها مورد پسند کاربران قرار می گیرد و قصد ذخیره سازی آن را دارند تا بتوانند به صورت آفلاین هم از تماشای آن لذت ببرند. بسیاری از کاربران این کار را غیر ممکن دانسته و اغلب از دریافت آن منصرف می شوند، اما چاره ی کار را محصولی از شرکت Ashampoo پیش این دسته از کاربران قرار می دهد تا به سادگی یک عمل کپی و کلیک کردن بر روی یک دکمه هر ویدئویی را که مورد نظرشان است از سایت های معروفی چون YouTube, MyVideo, GoogleVideo, Metacafe, sevenload, MySpace, VideU و ClipFish دریافت نمایند.  
این محصول که Ashampoo ClipFisher نام دارد با محیط کاربری بسیار جذاب و استفاده بسیار آسان این قابلیت را به هرکاربری می دهد تا هر فایل ویدئویی که به صورت آنلاین قابل دسترس است را از سایت هایی که در بالا ذکر شده و بسیاری سایت دیگر دریافت نموده و به صورت آفلاین به تماشای آن ها بنشیند، بیش از میلیون ها فایل تصویری که در سایت های تماشای آنلاین قرار گرفته را تنها با کپی کردن آدرس آن که در مرورگر وجود دارد، در داخل این نرم افزار و کلیک بر روی یک دکمه عمل انتقال به راحتی انجام می گیرد و برای همیشه آن فایل به صورت آفلاین قابل دسترس خواهد بود. این نرم افزار حتی قادر است تا فایل ها را که در حال دانلود هستند به فرمت قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز هم تبدیل نماید و به این ترتیب کار کاربران برای اجرای فایل هم تا حدود زیادی آسان تر خواهد شد. Ashampoo ClipFisher این قابلیت را دارد که فایل های ویدوئی را به همان صورتی که آپلود شده اند و با همان کیفیت دریافت نماید. پیشنهاد می کنیم برای این که به تمامی فایل های ویدئویی تحت وب به صورت یک فایل معمولی برای دانلود بنگرید این ابزار را دریافت نموده و از استفاده از آن لذت ببرید.

 



دانلود کلیپ 50 گل برتر زلاتان ابراهیمویچ
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
ساعت : 2:2
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ 50 گل برتر زلاتان ابراهیمویچ گل های برتر و جذاب زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی باشگاه PSG را برای این مطلب در نظر گرفته ایم.50 گل زیبا و دیدنی که زلاتان در تیم های مختلف به شکل های گوناگون به ثمر رسانده است ؛ تفاوت در به ثمر رساندن هریک از این گل ها مطمئنا فوتبال دوستان را هیجان زده خواهد کرد. با توجه به حجم مناسبی که این کلیپ دارد پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای آن بنشینید.
این گل ها در بازه زمانی سال های 1999 تا 2013 میلادی توسط ستاره سوئدی به ثمر رسیده اند ؛ تماشای این کلیپ کوتاه ورزشی خالی از لطف نخواهد بود.

 



ساعت : 2:1
نویسنده : hamed
دانلود بایت شماره 283 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان:
- پروژ ه های پیشین، دولت جدید
- هم کدسازی طرحی پر از ابهام مالی
- تبلت در مدارس ایرانی
- وردپرس از نگاه خالق آن
- نامی جدید برای هوشمند سازی
- تعطیلی با عزت بهتر است از کار با ذلت
- باندی که برای کسب درآمد پهن می شود
- شکاف دیجیتالی همراه با افزایش 20 درصدی سرعت اینترنت
- افزایش راندمان با حافظه فلش
- آمریکای یها، نگران از وقوع 11 سپتامبر مجازی
- اولین ماهواره مت نباز در آستانه پرواز
- راهکارهای استفاده از دیس کهای زنده لینوکس
- بیگ بنگی برای عرصه اطلاعات
- کاهش تعرفه واردات گوشی، تکمی لکننده زنجیره کنترل
- با ضعف ها و امتیازات Ultra Book ها آشنا شوید
- وزیر پیشنهادی جدید، وعد ههای جدید
- رزولوشن بالای نمایشگر، لزوما کیفیت تصویر قابل مشاهده را افزایش نمی دهد
- نگهبانی برای باتری
- جدال بر سر جنگل
- تصویری کاملا متفاوت از فوتبال ژاپنی ها
- داستان دراماتیک Brothers مورد تحسین قرار گرفت
- لپ تاپ خورشیدی
- به راحتی یک عدد BMW بخرید!
- هدست بدون اسپیکر
- و...

 



عكس هاي جديد رونالدو و مسي
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
ساعت : 1:58
نویسنده : hamed




ميسي وكريستيانو 2012 Messi Ronaldo



ميسي وكريستيانو 2012 Messi Ronaldo

 



ساعت : 1:56
نویسنده : hamed

 

 

 

 

 

 



ساعت : 13:10
نویسنده : hamed
Blue Techno vector


در این پست از وب سایت میهن دانلود  برای شما عزیزان مجموعه ای زیبا و کارآمد وکتور از نورپردازی آبی را آماده نموده ایم. این مجموعه شامل 5 فایل با پسوند EPS  می باشد ، همچنین جهت راحتی کار فایل تصویری JPG  نیز در کنار هر فایل به عنوان پیشنمایش قرار گرفته است. هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این مجموعه را دانلود و مورد استفاده قرار دهید.

 
 



ساعت : 13:9
نویسنده : hamed
دانلود ویدئو کلیپ 50 گل زیبا و جذاب لیونل مسی

زیباترین گل های لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا را برای این مطلب در نظر گرفته ایم. 50 گل جذاب فوق ستاره ای که تا به حال توانسته 4 سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و حالا هم یکی از گزینه های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپاست. این فوق ستاره که هواداران بسیاری هم دارد گل هایی فوق العاده به ثمر رسانده که تماشای آن ها خالی از لطف نیست.
این 50 گل فوق العاده در بازه ی زمانی 2004 میلادی تا 2013 به ثمر رسیده اند؛ هنرنمایی مسی در به ثمر رساندن تک تک این گل ها قابل ستایش است پس پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئو کلیپ جذاب را دانلود نموده از تماشای گل های فوق العاده مسی نهایت لذت را ببرید.

 



ساعت : 13:8
نویسنده : hamed
دانلود Astroburn Pro v3.0.1.0175 - نرم افزار ساده رایت لوح های فشرده

وقتي مي خواهيم كارهاي معمولي را با يك رايانه انجام دهيم حتما لازم نيست كه به دنبال بهترين و يا كامل ترين نرم افزارها باشيم. مي توانيم با يك نرم افزار ساده هم آنچه كه به آن نياز داريم دست پيدا كنيم ؛ براي نمونه رايت انواع لوح هاي فشرده با صدها نرم افزار امكان پذير مي شود ، مي توان از نرم افزار نرو استفاده كرد كه حجم بسته كامل آن حدود 2.5 گيگ است يا نه از نرم افزار ديگر به نام Astroburn Pro استفاده نمود كه حجمش حدود 11.5 مگابايت است ؛ اين دو از نظر امكانات شايد قابل مقايسه هم نباشند اما نرم افزار دوم هم مي تواند همان كارهاي معمولي كه اكثر كاربران از نرم افزارهاي رايت انتظار دارند را انجام دهد.
Astroburn Pro اين تونايي را دارد كه با پشتيباني از تمامي انواع لوح هاي فشرده مدل هاي مختلف رايت را برروي آن ها اعمال كند ، رايت اطلاعات به صورت Data ، رايت به صورت ويدئو و همچنين موزيك براي پخش در سيستم هاي صوتي و تصويري ، پشتيباني از انواع فرمت هاي استفاده شده براي ايميج ها ، امكان ساخت ايميج از لوح هاي فشرده و رايت و فرمت لوح هاي RW از جمله خصوصيات اين نرم افزار محسوب مي شود.
استفاده آسان از نرم افزار و پشتيباني از تكنولوژي MultiSession از قابليت هايي است كه كاربران حرفه اي به آن توجه ويژه اي دارند. پشتيباني از اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري و همچنين امكان فشرده سازي موزيك ها با قابليت عدم كاهش كيفيت براي رايت تعداد بيشتري از فايل هاي صوتي در داخل يك لوح فشرده امكان جالبي است كه در نرم افزار Astroburn Pro به چشم مي خورد. هميشه لازم نيست از نرم افزارهاي حجيم استفاده كنيم همين نرم افزارهاي سبك هم مي توانند كارهاي بزرگي را انجام دهند.


 



دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر
نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392
ساعت : 13:6
نویسنده : hamed
دانلود Cut the Rope - بازی موبایل طناب را ببر

بازی سرگرم کننده و جذاب طناب را ببر Cut the Rope که شما در این بازی باید به قورباغه بامزه ی خود غذا بدهید. شما باید آبنبات چوبی هایی که با طناب آویزان است را طوری برش دهید تا در دهان قورباغه کوچولوی بازمزه شما قرار گیرد. شما با استفاده از ابزارهای موجود و ترکیب کردن هر کدام مانند شلیک کردن به طناب، موشک، و سلاح های دیگر برای قرار گرفتن غذا در دهان قورباغه استفاده کنید. در طی مراحل میبایستی برای افزایش امتیاز خود تصاویر پهنان و جمع آوری کردن ستاره های موجود و پشت سر گذاشتن موانع مختلف و نجات دادن آبنبات ها از دست دشمنان به جمع آوری امتیاز بپردازید.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 88 صفحه بعد