پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 11:1
نویسنده : hamed
دانلود Dead On Arrival 2 v1.0.8 - بازی موبایل کشتار زامبی ها در ورود مردگان بعلاوه دیتا

در بازی اکشن و سراسر وحشت Dead On Arrival زامبی ها دوباره بازگشته اند تا شهر را با خون یکسان کنند و مردم شهر را به ویروس زامبی آلوده نمایند. این بار نیز ماموریت نجات زمین به شما سپرده شده است، پس خود را برای نبردی خونین در سطح خیابان های شهر آماده نمایید. سلاح های پیشرفته ای که بازی در اختیارتان قرار داده را در دست بگیرید و با کشتن خون آشام ها زندگیتان را تضمین کنید. زامبی ها را به دام اندازید و آنان را به آتش بکشید، مواظب اطراف باشید چرا که آنان با سرعتی باور نکردنی به سمت شما حمله می کنند تا فرصت هیچ حرکتی نداشته باشید. می توانید این بازی پرطرفدار را به صورت چند نفره و آنلاین بازی کنید. قابل ذکر است برای اجرای این بازی به سخت افزار بالا و گرافیک Invidia Tegra 4 نیاز دارید.

 



ساعت : 19:59
نویسنده : hamed

دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای Luna Ft Ebi J به نام جون منی

با کیفیت عالی HD 720، بدون تگ تبلیغاتی سایت

6bf5071997da9b0dd2578b2f3fc414d2 دانلود موزیک ویدئو جدید ابی جی و لونا به نام جون منی
 



ساعت : 19:58
نویسنده : hamed

3497f6d84e4f0026c02b68195ed6b50c دانلود موزیک ویدئو فرامرز اصلانی به نام تو

 



ساعت : 19:52
نویسنده : hamed
به گزارش تکناز به نقل از  فارس، ساعت ۱۰ و ۵۹ شب گذشته یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد.
 
حادثه تصادف ناشی از افتادن تریلر حمل زباله در اتوبان یاسینی تهران بر روی خودروهای کاروان عروسی یک کشته داشت، داماد ۲۷ ساله‌ای که در شب عروسی اش دچار مرگ مغزی شد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره گفت: این حادثه در اتوبان شهید یاسینی در نزدیکی پل آزمایش ورودی به حکیمیه رخ داد و طی آن یک دستگاه تریلر 18 چرخ حمل زباله بر روی کاروان عروسی که از رودهن به تهران می آمد و 8 نفر را مجروح کرد.

وی گفت:‌ تریلر حمل زباله مستقیماً روی خودرو آزرا عروس و داماد افتاد و آن را له کرد و متأسفانه در این حادثه داماد دچار ضربه مغزی، ضربه به سر و گردن و کمر شد و به شدت مصدوم شد.

عباسی افزود: اورژانس تهران بعد از اعلام این حادثه در ساعت 22 و 59 دقیقه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه 8 نفر مصدوم شدند که 3 نفرشان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 5 نفر دیگر از جمله داماد به بیمارستان های امام حسین(ع)، تهرانپارس، و الغدیر منتقل شدند که متآسفانه حال داماد وخیم بود اما عروس آسیب چندانی ندید.

رستمی مسئول اطلاعات بیمارستان تهرانپارس نیز با تأیید این خبر به خبرنگار گفت: دیشب 5 نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان تهرانپارس آوردند که 4 نفرشان بعد از درمان مرخص شدند اما یک نفر که داماد بود متأسفانه به علت شدت جراحت در سر دچار مرگ مغزی شد.

وی گفت: با اینکه مرگ مغزی وی در بیمارستان تهرانپارس تأیید شد وی را برای اقدامات بعدی به بیمارستان دی منتقل کردند.
 
تصاویر این رویداد تلخ را به نقل از مرکز اورژانس تهران مشاهده کنید:
 
واژگونی وحشتناک تریلر حمل زباله روی خودرو عروس +(تصاویر)
 
واژگونی وحشتناک تریلر حمل زباله روی خودرو عروس +(تصاویر)
 



عکس های خنده دار و جالب روز (152)
نوشته شده در جمعه 26 مهر 1392
ساعت : 19:50
نویسنده : hamed
عکس های خنده دار و جالب روز (152)
عکس های خنده دار و جالب روز (152)
 



ساعت : 19:49
نویسنده : hamed
دانلود Wise Program Uninstaller v1.56.75 - نرم افزار حذف سریع برنامه نصب شده

Wise Program Uninstaller نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حذف با سرعت زیاد نرم افزار ها است. این نرم افزار که به صورت رایگان و کم حجم می باشد به شما این امکان را می دهد برنامه های نصب شده را در چند حالت پاک کنید. که منظور از این حالت ها ، حالت هایی از جمله : Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد.
حالت Safe Uninstall که برای پاک کردن برنامه هایی که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند مورد استفاده قرار می گیرد. اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می است . با استفاده از این حالت می توانید برنامه ها را به طوری که هیچ اثری از آن ها باقی نماند ، پاک کنید.
با دانلود این نرم افزار و اجرای آن و برای پاک کردن هر برنامه ابتدا آن را در لیست پیدا کنید ، حتی در صورت زیاد بودن برنامه ها می توانید با جستجو برنامه را پیدا کنید و پس از آن با یکی از دو روش Safe یا Forced آن را Uninstall کنید. حالت Safe Uninstall ، بخش پاک کردن برنامه مورد نظر را بالا می آورد و توسط آن می توانید برنامه را پاک کنید. در صورتی که با استفاده از روش Safe نتوانستید برنامه را از بین ببرید، با حالت Forced می توانید این کار را انجام دهید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wise Program Uninstaller:
- قابلیت حذف نرم افزارهای غیر قابل حذف توسط ویندوز و سایر برنامه ها
- قابلیت جستجو و پاک سازی کامل فایل های باقی مانده پس از حذف نرم افزارها
- قابلیت تعمیر برنامه اضافه شده
- محیط ساده و کاربر پسند نرم افزار
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
- و ...

 

 

 



ساعت : 19:48
نویسنده : hamed
دانلود Wireless Network Watcher v1.68 - نرم افزار نمایش اتصالات شبکه بی سیم

Wireless Network Watcher نرم افزاری برای نشان دادن دستگاه های متصل به شبکه وایرلس می باشد. با توجه به اینکه روز به روز شبکه های بیسیم یا همان وایرلس گسترش یافته و رو به افزون است نرم افزاری ارائه داده ایم به صورت کاملا رایگان تا با استفاده از آن قابلیت های این تکنولوژی به نحو احسنت استفاده کنید.
Wireless Network Watcher نرم افزار کوچک در عین حال کاربردی و مفید است که می تواند به اسکن شبکه ی وایرلس شما پرداخته و  لیستی از تمام کامپیوترها و دستگاه هایی که در حال حاضر به شبکه متصل می باشند را با اطلاعاتی نسبتا کامل را به شما نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار که به جذابیتش افزوده است می توان در استفاده بی‌سیم از اینترنت و مراقبت از سرویس اینترنت وایرلس از جمله استفاده از Wi-Fi در مقابل استفاده افراد دیگر اشاره کرد تا هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد و در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wireless Network Watcher:
- قابلیت نمایش دستگاه های متصل به شبکه وایرلس
- توانایی اسکن شبکه ی وایرلس و تهیه لیستی از کامپیوترها و دستگاه هایی که به وایرلس متصل اند
- قابلیت نمایش نام کمپانی تولید کننده کارت شبکه و نام کامپیوتر افراد سودجو
- امکان شناسایی قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها
- توانایی نمایش اطلاعاتی نظیر IP address, MAC address افراد سود جو
- قابلیت کپی اطلاعات نمایش داده شده در حافظه کلیپ بورد
- سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 و 8
- و ...

 



ساعت : 19:45
نویسنده : hamed

دانلود کلیپ گل های داوید ویا برای بارسلوناکلیپ 48 گلی که داوید ویا برای تیم بارسلونا به ثمر رسانده است را در قالب کلیپی جذاب و هیجان انگیز آماده کرده ایم. کلیپی که حرکات فوق العاده این ستاره اسپانیایی را به تصویر می کشد و گل های بسیار جذابی که به ثمر رسیده را نمایش می دهد.
این مجموعه گل های جذاب در تمامی تورنومنت های مختلف ضبط شده است. تماشای گل های هیجان انگیز ویا می تواند بسیاری از خاطرات طرفداران بارسا را دوباره زنده کند ، پس پیشنهاد می کنیم به تماشای این کلیپ جذاب بنشینید.

 



ساعت : 1:8
نویسنده : hamed

دانلود Mozilla Firefox v24.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکسطبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.

 



ساعت : 1:6
نویسنده : hamed

دانلود Internet Download Manager v6.17 Build 10 - قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلودInternet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.
بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 88 صفحه بعد